Gå til innhold

Jeg er så fascinert, betatt, trollbundet...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er fascinert av en som har en annen nasjonalitet enn meg. Vi har litt ulik bakgrunn, kultur og normer...

Han er veldig avslappet i forhold til alt. Tar ting som de kommer og vil ikke planlegge så mye. Hvis han planlegger noe og plutselig finner ut at planene ikke passer allikevel, unnskylder han seg ikke. Han kan virke litt ufølsom.

Samtidig som han er åpen, virker interessert i meg og mitt og er kjærlig. Han er uhyre ærlig på godt og vondt, og sier ting som de er enten folk rundt liker det eller ikke. Han virker litt brå og bestemt. Hans måte å tenke på er liksom den beste...

Han inviterer meg med på ting og liker mitt selskap sier han. Kan være litt småfrekk, men det liker jeg!

Han er veldig nysgjerrig på meg og sier at han vil bli bedre kjent... Samtidig kommuniserer vi ikke kjempegodt. Språkproblemer og litt kulturkræsj kanskje. Noen ganger føler jeg meg bare som en gjenstand for han, som er der når han vil kline og rote. Han virker noen ganger veldig kald, men så kan han plutselig slå om igjen. Noen ganger føler jeg meg som en prinsesse som han vil gjøre alt for og som han virkelig verdsetter.

Føler dette var dårlig forklart, og at jeg er mer opptatt av det negative ved han/oss akkurat nå. Det er så varierende. Noen ganger tenker jeg at det ikke er vits i å fortsette kontakt engang, andre ganger ser jeg for meg et samliv med han.

Hvordan skal nå dette gå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er roommate med en jeg har lignende forhold til. I dag var stemningen anspent før vi skulle på jobb. Sånn som det kan være etter en svær krangel, og man ikke vil trå hverandre for nært. Ingen sa et ord. Untatt gidder du å hente skoa mine? jepp og takk....

En dag spurte han om vi skulle gå sammen til jobben. Jeg trodde det var fordi søsteren hans hadde bilen hans den dagen. At han ikke ville gå med _meg, men med _noen. Men bilen var der, så jeg satte på. Han sa at jeg kunne ta en brus på hans jobb mens jeg ventet på at min økt startet rett i nærheten (15 min senere enn hans). Jeg tok en brus, men vi snakket nesten ikke i det heletatt...

Så skrudd, men jeg er fortsatt fasinert.

Skrevet

Høres ut for meg at et forhold kan bli ganske slitsomt.

Hvem vil ha en kjæreste som er frekk og kald? Jaja, "whatever floats your boat," for å si det sånn....

Skrevet

Jeg synes ogsaa det hoeres ut som et forhold til denne typen kan bli veldig slitsomt. Jeg hadde styrt unna om jeg var deg :)

Skrevet

PS: Kanskje du bare er forelska i tanken på forelskelse....?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det går til helvete for å si det enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...