Gjest Gjest_jojo_* Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Jeg vet at mange har gjort sånn at hvis man skriver på noens wall - så kommer det ikke opp på ens egen wall at man har gjort det. Altså; nå kommer det opp X skrev på X´s wall i newsfeeden, men jeg vet at mange har instilt slik at det ikke kommer opp. Og jeg husker jeg fant ut hvordan man kunne ta det vekk før, men nå finner jeg det ikke igjen. Noen som vet? (Man kan jo bare remove det, men syns d hadde vært greiere om det bare ikke kom opp i utgangspunktet).
mæda Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg vet at mange har gjort sånn at hvis man skriver på noens wall - så kommer det ikke opp på ens egen wall at man har gjort det. Altså; nå kommer det opp X skrev på X´s wall i newsfeeden, men jeg vet at mange har instilt slik at det ikke kommer opp. Og jeg husker jeg fant ut hvordan man kunne ta det vekk før, men nå finner jeg det ikke igjen. Noen som vet? (Man kan jo bare remove det, men syns d hadde vært greiere om det bare ikke kom opp i utgangspunktet). 1. gå inn på "settings" og så på Privacy 2. News Feed and Wall 3 simsalamim nå kan du krysse vekk hva du måtte ønske Endret 24. juli 2009 av mæda
Gjest Gjest_jojo_* Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Nei det står ikke på den lista... :/ Der står det bare om kommentarer på bilder osv. Kanksje det ikke går an lenger da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå