Gå til innhold

JUST ANOTHER FACEBOOK-SPØRSMÅL

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jojo_*
Skrevet

Jeg vet at mange har gjort sånn at hvis man skriver på noens wall - så kommer det ikke opp på ens egen wall at man har gjort det.

Altså; nå kommer det opp X skrev på X´s wall i newsfeeden, men jeg vet at mange har instilt slik at det ikke kommer opp. Og jeg husker jeg fant ut hvordan man kunne ta det vekk før, men nå finner jeg det ikke igjen. Noen som vet?

(Man kan jo bare remove det, men syns d hadde vært greiere om det bare ikke kom opp i utgangspunktet).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg vet at mange har gjort sånn at hvis man skriver på noens wall - så kommer det ikke opp på ens egen wall at man har gjort det.

Altså; nå kommer det opp X skrev på X´s wall i newsfeeden, men jeg vet at mange har instilt slik at det ikke kommer opp. Og jeg husker jeg fant ut hvordan man kunne ta det vekk før, men nå finner jeg det ikke igjen. Noen som vet?

(Man kan jo bare remove det, men syns d hadde vært greiere om det bare ikke kom opp i utgangspunktet).

1. gå inn på "settings" og så på Privacy

2. News Feed and Wall

3 simsalamim nå kan du krysse vekk hva du måtte ønske

Endret av mæda
Skrevet (endret)

-

Endret av mæda
Gjest Gjest_jojo_*
Skrevet

Nei det står ikke på den lista... :/ Der står det bare om kommentarer på bilder osv.

Kanksje det ikke går an lenger da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...