Miss X Skrevet 25. juli 2009 #181 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg ligger plutselig sinnsvakt godt an Du gjør vel det.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 25. juli 2009 #182 Del Skrevet 25. juli 2009 En mann som ikke er en god kysser, er heller ingen god elsker Jeg vet! Jeg har møtt en av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juli 2009 #183 Del Skrevet 26. juli 2009 Du gjør vel det.. :gjeiper: Om en god kysser betyr en god elsker så ja. Jeg er en meget god kysser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juli 2009 #184 Del Skrevet 26. juli 2009 Om en god kysser betyr en god elsker så ja. Jeg er en meget god kysser. Good for you Min erfaring er hvert fall at gode kyssere, er gode elskere. Og de som ikke kan kysse, er heller ikke gode elskere. Vet ikke hva det kommer av, men dette er noe jeg har erfart, uten unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juli 2009 #185 Del Skrevet 26. juli 2009 Good for you Min erfaring er hvert fall at gode kyssere, er gode elskere. Og de som ikke kan kysse, er heller ikke gode elskere. Vet ikke hva det kommer av, men dette er noe jeg har erfart, uten unntak. Det kan jeg faktisk signere på Kan det hende at begge deler krever en form for ordløs kommunikasjon for å bli bra? Og ikke minst at en må klare å legge litt lidenskap i det for å ta det helt opp på topp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har så lyst til å kyssekoseklemme! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juli 2009 #187 Del Skrevet 26. juli 2009 Det kan jeg faktisk signere på Kan det hende at begge deler krever en form for ordløs kommunikasjon for å bli bra? Og ikke minst at en må klare å legge litt lidenskap i det for å ta det helt opp på topp? Tror du har rett i det. Lidenskap er hvert fall en helt sentral ting for meg, både når det gjelder kyssing og sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Skrevet 26. juli 2009 #188 Del Skrevet 26. juli 2009 Tror du har rett i det. Lidenskap er hvert fall en helt sentral ting for meg, både når det gjelder kyssing og sex. Så fint...da vet alle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Skrevet 26. juli 2009 #189 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har så lyst til å kyssekoseklemme! :rødme: Kjipt med fjortizz forum...greit at menn finner veien hit, men trodde det i det minste var voksne folk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juli 2009 #190 Del Skrevet 26. juli 2009 Så fint...da vet alle det. Og du hadde mye fornuftig å bidra med? Du vet at man kan la være å lese hvis man ikke er interessert i å vite hva andre mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #191 Del Skrevet 26. juli 2009 Wow, jeg er så god til å kysse at de kommenterer det og holder på å dette i bakken..jeg må være vanvittig i sengen! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2009 #192 Del Skrevet 26. juli 2009 J eg røyter, er dumsnill, ler så andre blir flaue (høyt), jeg er en hedonist, og er såpass smart at jeg lett irriterer andre med mine bastante meninger. Jeg er også både kjeks og marsjerende. Hva mer kan man ønske? Med sjokoladebiter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 26. juli 2009 Kjipt med fjortizz forum...greit at menn finner veien hit, men trodde det i det minste var voksne folk her. Kipt med folk som har mistet lekenheten og flørten i seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 26. juli 2009 #194 Del Skrevet 26. juli 2009 Ok, kan like, men ikke se på da Du kan få sitte i armkroken min og se på Verdens Sterkeste Mann i time etter time, du jenta mi, så slipper du den fæle fotballen. Blir ikke det koselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 26. juli 2009 #195 Del Skrevet 26. juli 2009 Tacos er ut...det har blitt den nye Grandiosa. Var det noen av de andre (to) som appellerte til deg da? Eventuelt noe jeg ikke nevnte? a) standard ute- eller hjemmemiddag b) hjemmemiddag med "grisemat" som taco eller noe, bare for å være litt ekstra uformell, og litt for å se reaksjonen c) stormkjøkken og noe lett på en fjelltopp eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juli 2009 #196 Del Skrevet 26. juli 2009 Var det noen av de andre (to) som appellerte til deg da? Eventuelt noe jeg ikke nevnte? a) standard ute- eller hjemmemiddag b) hjemmemiddag med "grisemat" som taco eller noe, bare for å være litt ekstra uformell, og litt for å se reaksjonen c) stormkjøkken og noe lett på en fjelltopp eller noe Nei...hørtes ikke delikat ut med "standard", "grisemat" eller "ut i naturen". Kanskje tråden deles i en mattråd? http://foodnewsandreviews.blogspot.com/200...g-potatoes.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 26. juli 2009 #197 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Nei...hørtes ikke delikat ut med "standard", "grisemat" eller "ut i naturen". Kanskje tråden deles i en mattråd? http://foodnewsandreviews.blogspot.com/200...g-potatoes.html Enig, men så var det heller ikke min plan å legge det frem på en spesielt delikat måte, men kun presentere de tre alternativene. Linken såg forresten unektelig veeeeldig digg ut (legge til i to-do-listen) Endret 26. juli 2009 av Snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #198 Del Skrevet 27. juli 2009 http://foodnewsandreviews.blogspot.com/200...g-potatoes.html Du må veldig gjerne lage den retten til meg snart altså - *smatt* hehe Tror egentlig ikke det er noen mat jeg ikke liker jeg Noe er vel bedre enn andre ting da selvfølgelig - asiatisk (sterk) og mediterran mat er snadder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #199 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg vil ha en Mann! Jeg vil ha en mann som ikke røyker, er snill, og levende med latter, gode opplevelser og har inteligens. Han skal være hjelpsom og ha omsorgsevne. Han bør også være kjekk, og eller være sjarmerende. -Jeg trenger det. Jeg har hatt noen kjærester, men de har liksom ikke hatt noen særlig interesse for meg på lengre sikt.. Noen flere? Skal da ikke være vanskelig og finne en slik mann. Jeg kjenner mange slike menn. Jenter må bare tenke litt før dere velger menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronicca Skrevet 28. juli 2009 #200 Del Skrevet 28. juli 2009 Om en god kysser betyr en god elsker så ja. Jeg er en meget god kysser. Det hjelper vel å tro det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå