Gå til innhold

leier leilighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.

Jeg leier jeg leilighet som ligger i 2 etasje. her har ejg verken brannslukkingsaparat eller brannstiger. huseier forventer at jeg skal (med min 3 år gamle sønn i armene) hoppe ut ett av vinduene... på det høyeste er det 6-7 meter ned.. 3-4 på det laveste..

det eneste ejg har er en veldig gammel brannslange som jeg må koble til selv..?! pakningen er ødelagt på den og ser generelt ganske så herpet ut.

det jeg lurte på er hvilken rettigheter jeg har? kan jeg forlange at han skaffer brannslukkingsaparat, flere røykvarslere og brannstige?

synes det rett og slett er litt skummelt å tenke på hva som hadde skjedd hvis det noen gang hadde begynt å brenne :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,Ja selfølgelig MÅ han ordne detta umiddelbart!!

Gjest Gjest
Skrevet
heisann.

Jeg leier jeg leilighet som ligger i 2 etasje. her har ejg verken brannslukkingsaparat eller brannstiger. huseier forventer at jeg skal (med min 3 år gamle sønn i armene) hoppe ut ett av vinduene... på det høyeste er det 6-7 meter ned.. 3-4 på det laveste..

det eneste ejg har er en veldig gammel brannslange som jeg må koble til selv..?! pakningen er ødelagt på den og ser generelt ganske så herpet ut.

det jeg lurte på er hvilken rettigheter jeg har? kan jeg forlange at han skaffer brannslukkingsaparat, flere røykvarslere og brannstige?

synes det rett og slett er litt skummelt å tenke på hva som hadde skjedd hvis det noen gang hadde begynt å brenne :P

Du kan kreve brannslokkingsapparat, da det skal være i alle hus. Brannvarsler kn du også kreve. er det leilighet på en etasje så skal det minimum være en brannvarsler,men du kan jo køpe flere selv. brannstige kan du ikke kreve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...