amyrlinn Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 heisann. Jeg leier jeg leilighet som ligger i 2 etasje. her har ejg verken brannslukkingsaparat eller brannstiger. huseier forventer at jeg skal (med min 3 år gamle sønn i armene) hoppe ut ett av vinduene... på det høyeste er det 6-7 meter ned.. 3-4 på det laveste.. det eneste ejg har er en veldig gammel brannslange som jeg må koble til selv..?! pakningen er ødelagt på den og ser generelt ganske så herpet ut. det jeg lurte på er hvilken rettigheter jeg har? kan jeg forlange at han skaffer brannslukkingsaparat, flere røykvarslere og brannstige? synes det rett og slett er litt skummelt å tenke på hva som hadde skjedd hvis det noen gang hadde begynt å brenne
hufsa! Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Heia,Ja selfølgelig MÅ han ordne detta umiddelbart!!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 heisann. Jeg leier jeg leilighet som ligger i 2 etasje. her har ejg verken brannslukkingsaparat eller brannstiger. huseier forventer at jeg skal (med min 3 år gamle sønn i armene) hoppe ut ett av vinduene... på det høyeste er det 6-7 meter ned.. 3-4 på det laveste.. det eneste ejg har er en veldig gammel brannslange som jeg må koble til selv..?! pakningen er ødelagt på den og ser generelt ganske så herpet ut. det jeg lurte på er hvilken rettigheter jeg har? kan jeg forlange at han skaffer brannslukkingsaparat, flere røykvarslere og brannstige? synes det rett og slett er litt skummelt å tenke på hva som hadde skjedd hvis det noen gang hadde begynt å brenne Du kan kreve brannslokkingsapparat, da det skal være i alle hus. Brannvarsler kn du også kreve. er det leilighet på en etasje så skal det minimum være en brannvarsler,men du kan jo køpe flere selv. brannstige kan du ikke kreve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå