Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Jeg er en kvinne i 20-åra som er singel, men har hatt flere forhold til menn for lengre og kortere tid. Selv om jeg kan tenke at en jente jeg ser er pen, tenner jeg ikke på jenter. Unntaket er når jeg er full. Når jeg blir beruset setter jeg i gang å beføle og kline, danse, flørte med andre jenter. Jeg gjør det med menn også, men det er en annen sak. Jeg har havnet i trekanter med en mann og en jente to ganger, begge ganger var jeg full. En gang hadde jeg sex med en jente. Jeg drakk utrolige mengder med sjampis på den festen, og jeg husker ingenting av selve akten. Men jeg våknet opp i seng med en naken jente og jeg var naken selv og tegnene var klare. Den andre jenta husket litt. Nå merker jeg at noen veninner unngår meg når jeg drikker, og jeg er mere forsiktig med drikkingen selv. Det er også påtagelig hvor mange gutter som inviterer meg på fester og spanderer drikke på meg etter jeg har fått dette ryktet...... Er det flere der ute som har samme problem? Hva kan man gjøre med det (bortsett fra å holde meg endru hele tiden, og det har jeg jo ikke lyst til.)? Jeg vil bare gjenta at jeg er 100% hetro når jeg er edru ...
Polly Ester Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Du vil ikke slutte å drikke... du vet du roter med jenter når du drikker... Hvis du ikke vil rote med jenter så må du slutte å drikke - evt. slutte å bli flau over det og heller ha det bra med deg selv uansett hva du gjør når du er full...
frøkna Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 ja, det er nok ikke noen quick fix på dette problemet. løsningen er å holde seg på vannvogna..
Ethereal Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Jeg tror ikke en dritt på at du er "hundre prosent hetero" når du er edru, men lesbisk når du er på fylla. Å skylde på alkoholen går faktisk ikke an. Ekstremt dårlig unnskyldning. Hva kan du gjøre bortsett fra å være på vannvogna? Gå en runde med deg selv og finn ut av dette med jenter og alkohol. Ting virker ofte lettere og mindre konsekvensfylte når man drikker. Man blir løsluppen, tillater seg å være mer utagerende osv. Det er dra en skikkelig grov vits på fylla, men være veldig ordentlig til vanlig - det kan jeg forstå. Men det går da ikke an å være "fylle-lesbe". Selv kan jeg godt kline med både gutter og jenter på fylla og når jeg er edru. Det er lettere å gjøre på fylla, det skal jeg innrømme. Men jeg kunne ikke tenkt meg å ha jentesex selv om jeg var kanon dritings. The point: oppførselen din kommer nok ikke bare ut av det blå fordi du drikker. Å være lesbisk er ikke en bivirkning av alkoholen.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 TS sin adferd er kanskje litt ekstrem, men hun er ikke alene om å rote med jenter i fylla. Man ser da stadig fulle jenter som kysser og danser tett. Kanskje det er fordi dette med jentesex er populært i populærkulturen og blandt gutta, men kom gjenn - jeg og TS vel ikke alene om å ha vist andre jenter litt ekstra oppmerksomhet etter noen drinker ekstra?
Skram Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Vel, om dette er noe du virkelig vil unngå bør du holde drikkinga til et minimum slik at du både husler og er klar over dine handlinger. Folk snakker alltid om en hvis man gjentatte ganger gjør spesielle ting i fylle, i ditt tilfelle å ende opp med jenter. Men det høres ut som for meg at du ikke kan være "100%" hetro når du lett går til sengs med jenter i fylla. Er man gjennomgående hetro holder man seg til det motsatte kjønn når det kommer til sex. Uansett. Du er nok bittelitt bifil.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Hva med å slutte å undertrykke disse seksuelle sidene ved deg selv når du er edru? Da er det lettere å finne ei "fast" å leve ut disse lystene med.
Larsern Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Du vil ikke slutte å drikke... du vet du roter med jenter når du drikker... Hvis du ikke vil rote med jenter så må du slutte å drikke - evt. slutte å bli flau over det og heller ha det bra med deg selv uansett hva du gjør når du er full... Jeg henger meg på den. Enten må du slutte med det som gjør deg flau og fortsette med livet ditt, eller så slutter du med å bli flau og aksepterer omstendighetene og fortsetter som før. Alternativene er greie, men valget kan kanskje være vanskelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå