Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Hvis du har en person på vennelista di i FB, kan du da gjøre sånn at denne personen ikke ser nye innlegg/endringer som jeg selv gjør. Eks at jeg endrer statur fra singel til i forhold, at det for denne personen bare blir stående som singel. At denne personen ikke ser nye bilder jeg legger ut, hvem jeg legger til som venner osv....Men altså at vedkommende fremdeles står som venn? Litt rotete men håper noen kan gi meg svar
frk.strøken Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Det er mulig at du kan blokkere enkeltpersoner fra å se bildene dine og statusoppdateringer. Men om du også kan blokkere for sivilstatus er jeg litt usikker på.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Hvis du har en person på vennelista di i FB, kan du da gjøre sånn at denne personen ikke ser nye innlegg/endringer som jeg selv gjør. Eks at jeg endrer statur fra singel til i forhold, at det for denne personen bare blir stående som singel. At denne personen ikke ser nye bilder jeg legger ut, hvem jeg legger til som venner osv....Men altså at vedkommende fremdeles står som venn? Litt rotete men håper noen kan gi meg svar Hvorfor vil du skjerme dette for noen på vennelista di? (sorry, bare nysgjerrig:D)
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Du kan blokkere de aller fleste opplysninger, også sivilstatus, slik at folk ikke ser hva som står der overhodet. Men du kan ikke "fryse" statusen, slik at selv om du har endret til "In a relationship" så står det fremdeles singel hos noen.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Du kan blokkere de aller fleste opplysninger, også sivilstatus, slik at folk ikke ser hva som står der overhodet. Men du kan ikke "fryse" statusen, slik at selv om du har endret til "In a relationship" så står det fremdeles singel hos noen. Du kan også sette denne personen på "limited profile" og bestemme hvor mye han/hun skal se på profilsiden din.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Det kan du Synes det var litt vanskelig å finne ut av selv, så jeg skriver skritt for skriff hvvordan du gjør det jeg hold musa over settings (overst til høyre) trykk Så på privacy settings. trykk på profile trykk på for eksempel basic info, den pila sånn at "rullevinduet" kommer ned. der trykker du på customize. da kommer det opp et vindu. trykk da på "only friends" under står det "Except These People". skriv inn navnet på den personen du ikke vil skal se det. og OK. da kan ikke denne personen se din basic informasions. (for eksempel statusen din). Dette kan du gjøre på bilder, wall-posts, status osv osv
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Det kan du Synes det var litt vanskelig å finne ut av selv, så jeg skriver skritt for skriff hvvordan du gjør det jeg hold musa over settings (overst til høyre) trykk Så på privacy settings. trykk på profile trykk på for eksempel basic info, den pila sånn at "rullevinduet" kommer ned. der trykker du på customize. da kommer det opp et vindu. trykk da på "only friends" under står det "Except These People". skriv inn navnet på den personen du ikke vil skal se det. og OK. da kan ikke denne personen se din basic informasions. (for eksempel statusen din). Dette kan du gjøre på bilder, wall-posts, status osv osv husk forresten save changes til slutt, ellers går det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå