Gjest Miley Skrevet 24. juli 2009 #1 Del Skrevet 24. juli 2009 Dersom man vil ha en eller flere basic tynne gensere med lange armer til hverdagsbruk, hvilke går man for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #2 Del Skrevet 24. juli 2009 Er det strikkegensre eller mer sånne vanlige, helt enkle ikke-noe-dilldall du er ute etter? Om det ikke er strikk, synes jeg basictoppene til H&M er bra. De har noen som er veldig like på Cubus, men der er passformen og stoffet annerledes, på en langt fra positiv måte (løsere i fisken, trang i skuldrene og kjempelang i armene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 24. juli 2009 #3 Del Skrevet 24. juli 2009 De basictoppene fra H&M har jeg noen av, de er jeg litt lei, men takk for tipset Noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 24. juli 2009 #4 Del Skrevet 24. juli 2009 Massimo Dutti I Hegdehaugsveien i Oslo. Tror ikke de har butikker andre steder, men de har mye fint! Kanskje Gant (de har fine herregensere, hvertfall) og Ricco Vero? Benetton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 25. juli 2009 #5 Del Skrevet 25. juli 2009 Christina Riebel lager de beste basistoppene, men de er litt dyrere enn dem fra H&M etc. De hadde noen veldig bra i Vero Moda/Only-butikker i vår, og siden de solgte som bare det blir de sikkert en del av høstkolleksjonen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 25. juli 2009 #6 Del Skrevet 25. juli 2009 Rosemunde har veldig gode basistopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pastarett Skrevet 26. juli 2009 #7 Del Skrevet 26. juli 2009 voice of europe har de beste, i mine øyne koster ikke mye.. et sted mellom 99 - 199 kr. tror jeg pr. stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå