Gå til innhold

klesbutikker for en 27-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten sluttet å handle her i Norge jeg. Men shopper som en gal hver gang jeg er i London. Ikke at jeg er der hver måned, men noenj turer i året blir det.

Finner liksom ingenting jeg liker her, enten er det for dyrt eller så går alle andre med det samme.

Skrevet
Kan en 27-åring handle på Emil? Når jeg går forbi hender det jeg ser skikkelig stilige plagg der, men samtidig så er det stort sett bare middelaldrende damer der... De har jo en god del som er litt "kjerring", men de har noe fint også.

Hva med Vivikes? Der ser jeg også bare folk på alder med min mor. Jeg føler meg så teit når jeg går inn og alle er mye eldre enn meg og betjeningen ser rart på meg. Men nå føler jeg meg ikke hjemme på de mer ungdommelige kjedene som BikBok heller.

Jeg liker å kle meg litt klassisk og elegant. Men det er så vanskelig å finne noe. Det de har i butikkene er ofte for fjortis.

Hvor handler dere andre i slutten av tyveårene/begynnelsen av tredveårene?

Men hallo? Hvis du vil gå på Vivikes, gå på Vivikes! 27 år og redd for å gå inn i en butikk fordi hva vil folk tro? Ingen som bryr seg, tro meg...Jeg er 25 og går på Vivikes hvis jeg har lyst. Helt greit å kjøpe en cardigan der f.eks. da de pleier å være mye finere i både stoff og snitt enn på hm og zara.

Skrevet
Hva med Vivikes? Der ser jeg også bare folk på alder med min mor. Jeg føler meg så teit når jeg går inn og alle er mye eldre enn meg og betjeningen ser rart på meg. Men nå føler jeg meg ikke hjemme på de mer ungdommelige kjedene som BikBok heller.

Du høres litt engstelig ut... også når du nevnte det med penger. Syns du skal gå på Vivikes, jeg. Om du kjøper plagg som er "for kjerring," så har du god råd, og det er ikke noen big deal å kaste plagg. Skjønner godt at du vil ha klær som er litt mer elegant i stilen, jeg hadde det litt som deg, og var litt flau over å "jåle meg til" på den måten, men når du kommer over haugen, så er det veldig gøy! Eh, kan ikke si noe spesielt om butikker i Bergen, sorry....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...