Gå til innhold

Diskusjon rundt evolusjonsteorien


Gjest Gjest_Hans_*

Anbefalte innlegg

Og her flytter du målet. Først påstår du at de ikke finnes (UTEN Å GIDDE Å PRØVE Å FINNE DET UT SELV) så får du en link som latterliggjør din egen påstand. MEN i stedet for å ta dette inn over seg å innrømme at du tok feil så flytter du likegodt alt av premissene.

EKSTREMT uærlig debatteknikk dette..

Så lyver vi igjen. Har du virkelig så liten kunnskap, at du må ta til løgn så snart du blir konfrontert.

Din påstand om at det jeg sier er løgn, det beror bare på din innbitte tro, og kan ikke bevises.

Men siden du mener at min påstand er løgn, ja da er det nok fare for at du allerede er hjernevasket av vitenskapsbladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din påstand om at det jeg sier er løgn, det beror bare på din innbitte tro, og kan ikke bevises.

Men siden du mener at min påstand er løgn, ja da er det nok fare for at du allerede er hjernevasket av vitenskapsbladene.

Din påstand om at vitenskap er løgn, det beror bare på din innbitte tro, og kan ikke bevises.

Men siden du mener at vitenskapen er løgn, ja da er det nok fare for at du allerede er hjernevasket av kreasjonistene.

Hele argumentet ditt faller jo på sin egen urimelighet, hjernevasket av vitenskapen? Du tøyser og avsporer fryktelig her nå, kan du ikke stedet komme med forskjellene mellom mennesker og dyr? Altså forskjeller som er utvetydige mellom mennesker som art og alle andre arter(dyrearter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din påstand om at vitenskap er løgn, det beror bare på din innbitte tro, og kan ikke bevises.

Men siden du mener at vitenskapen er løgn, ja da er det nok fare for at du allerede er hjernevasket av kreasjonistene.

Hele argumentet ditt faller jo på sin egen urimelighet, hjernevasket av vitenskapen? Du tøyser og avsporer fryktelig her nå, kan du ikke stedet komme med forskjellene mellom mennesker og dyr? Altså forskjeller som er utvetydige mellom mennesker som art og alle andre arter(dyrearter).

Jeg har aldri sagt at vitenskapen er løgn.

Da jeg gikk på skolen lærte vi norsk, og i forhold til det jeg ser blir prestert i dag, så tror jeg at vi lærte det ganske bra, tiltross for at vi gikk bare annenhver dag i 7 år.

Og så lærte vi å lese det som står, ikke det vi skulle ønske at sto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie
Og så lærte vi å lese det som står, ikke det vi skulle ønske at sto.

???

Og det gjør man ikke i dag, mener du???

Utrolig merkelig utsagn.

Endret av Ludovie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt at vitenskapen er løgn.

Du sier i bunn og grunn at ALL biologisk vitenskap er LØGN..

Og dette uten å forstå det mest elementære av vitenskap.

Du kan på INGEN MÅTE men handa på bibelen påstå at du har PRØVD å sette det inn i hva vitenskaper er og hvordan den jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

Og det gjør man ikke i dag, mener du???

Utrolig merkelig utsagn.

Kanskje ikke så merkelig, kreasjonister har til kjennetegn at de tar ALT i bibelen bokstavelig Også der et oppfordres til drap, etnisk rensing, (gruppe)voldtekt, Incest, menneskeofring osv osv..

Også avsnitt som:

3Mos 20,9

"Den som forbanner sin far eller sin mor, skal dø. Fordi han har forbannet sine foreldre, hviler det blodskyld på ham."

3Mos 21,9

"Når en prestedatter vanhelliger seg ved å drive utukt, vanhelliger hun sin far. Hun skal brennes."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

???

Og det gjør man ikke i dag, mener du???

Utrolig merkelig utsagn.

Ikke så merkelig om du leser aviser, og enkelte utsagn her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier i bunn og grunn at ALL biologisk vitenskap er LØGN..

Og dette uten å forstå det mest elementære av vitenskap.

Du kan på INGEN MÅTE men handa på bibelen påstå at du har PRØVD å sette det inn i hva vitenskaper er og hvordan den jobber.

Ser du ikke forskjell på det å påstå at vitenskap er løgn, og det å si at en ikke tror på, eller tviler på enkelte ting som blir presentert som en sannhet på grunn av vitenskapelig forskning, men som resultatet ikke helt kan bevises?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke forskjell på det å påstå at vitenskap er løgn, og det å si at en ikke tror på, eller tviler på enkelte ting som blir presentert som en sannhet på grunn av vitenskapelig forskning, men som resultatet ikke helt kan bevises?

Bevisene ER der, så du lyver på det også..

Og ikke nok med det du har fått gjennom 100talls av sider presentert mange bevis du selv burde være i stand til å sjekke opp.

Du sier i klartekst at alle forskere lyver på at det finnes bevis og at lyver på at evolusjon er fakta og lyver og lyver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så merkelig, kreasjonister har til kjennetegn at de tar ALT i bibelen bokstavelig Også der et oppfordres til drap, etnisk rensing, (gruppe)voldtekt, Incest, menneskeofring osv osv..

Også avsnitt som:

3Mos 20,9

"Den som forbanner sin far eller sin mor, skal dø. Fordi han har forbannet sine foreldre, hviler det blodskyld på ham."

3Mos 21,9

"Når en prestedatter vanhelliger seg ved å drive utukt, vanhelliger hun sin far. Hun skal brennes."

Jeg ser at du beskriver det mange muslimer bedriver i dag.

Til og med en som begravet sin 16 år gammel datter levende,fordi hun snakket med gutter.

Det må vel være verre å forbanne sine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du beskriver det mange muslimer bedriver i dag.

Til og med en som begravet sin 16 år gammel datter levende,fordi hun snakket med gutter.

Det må vel være verre å forbanne sine foreldre.

Et utsagt som jeg ikke kan tolke annerledes enn at du støtter praksisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevisene ER der, så du lyver på det også..

Og ikke nok med det du har fått gjennom 100talls av sider presentert mange bevis du selv burde være i stand til å sjekke opp.

Du sier i klartekst at alle forskere lyver på at det finnes bevis og at lyver på at evolusjon er fakta og lyver og lyver..

Vel, det er din tro du presenterer her.

Jeg anser det som sikkert at du ikke har etterprøvd alt det du tror på som sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er din tro du presenterer her.

Jeg anser det som sikkert at du ikke har etterprøvd alt det du tror på som sannhet.

Nei, men jeg prøver å undersøke tema som jeg selv ikke har tilstrekkelig kunnskap om. Og i det støtter jeg meg til ekspertene.

Du må gjerne gå i deg selv og være helt ærlig. Kan du si at du har prøvd å undersøke temaet evolusjon av ekspertene som KAN og FORSTÅR den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et utsagt som jeg ikke kan tolke annerledes enn at du støtter praksisen.

Jeg hverken kritiserer eller blander meg borti Guds utsagn og lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg prøver å undersøke tema som jeg selv ikke har tilstrekkelig kunnskap om. Og i det støtter jeg meg til ekspertene.

Du må gjerne gå i deg selv og være helt ærlig. Kan du si at du har prøvd å undersøke temaet evolusjon av ekspertene som KAN og FORSTÅR den ?

Nei, men jeg har sett og hørt såpass mye av dem som de har lagt fram som sannheter, inntil noen har motbevist det, at jeg ser ingen grunn til å stole på noe de kommer med.

For meg så virker det som om det er viktigere å bevise at deres tro er rett, enn å finne ut om bevisene er rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har sett og hørt såpass mye av dem som de har lagt fram som sannheter, inntil noen har motbevist det, at jeg ser ingen grunn til å stole på noe de kommer med.
Men det gjelder jo ingenting av ALT DINE påstander du har kommet med som vi har motbevist. Hvorfor greier du å stole på kreasjonistene som er blitt avslørt gang på gang på gang for løgn og bedrag. Og ikke minst som ble avslørt gjennom " the wegde document" at løgn/bedra/fakta vriding/sitatfusk var dere strategi ikke for å styrke egene saker, men utelukkende for å sverte vitenskapen. DISSE personene stoler du altså på.. Jøss snakk om skyte seg selv ut foten med det utsagnet.

For meg så virker det som om det er viktigere å bevise at deres tro er rett, enn å finne ut om bevisene er rette.
Og dette er en FORFERDELIG stygg LØGN jeg vil konfrontere deg meg.

JEG er villig til å forandre mening når bevisene for at jeg tar feil foreligger.

KAN DU SI DET SAMME... ??

Nei, selvfølgelig ikke.

Vi har avslørt feilen og løgnene over mange sider her og det har aldri vært tegn til at du/dere har tatt det til etterretning. Jeg trur ikke engang at dere har giddet å lest dem engang (det ser ikke slik ut da argumentene kommer tilbake heletiden som et vondt hakk i en gammel LP-plade)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SITER(KR-øst @ 07.02.2010 (21:47) )

For meg så virker det som om det er viktigere å bevise at deres tro er rett, enn å finne ut om bevisene er rette.

Og dette er en FORFERDELIG stygg LØGN jeg vil konfrontere deg meg.

Hvordan kan du påstå at dette er løgn?

Det er sant at det virker sånn for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg prøver å undersøke tema som jeg selv ikke har tilstrekkelig kunnskap om. Og i det støtter jeg meg til ekspertene.

Du må gjerne gå i deg selv og være helt ærlig. Kan du si at du har prøvd å undersøke temaet evolusjon av ekspertene som KAN og FORSTÅR den ?

Nei, men jeg har sett og hørt såpass av det de har kommet med av beviser, og som senere har vist seg å ikke holde stikk, at jeg har ingen grunn til å stole på noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har sett og hørt såpass av det de har kommet med av beviser, og som senere har vist seg å ikke holde stikk, at jeg har ingen grunn til å stole på noen av dem.

????

Så derfor er det bedre å påstå noe som ikke har NOEN bevis bak seg.

Hva hva konkret er det du snakker om som av bevis som senere hadde vist seg å holde stikk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har sett og hørt såpass av det de har kommet med av beviser, og som senere har vist seg å ikke holde stikk, at jeg har ingen grunn til å stole på noen av dem.

Merkelig oppførsel av denne.

Den ble først borte, så jeg skrev en ny, men så plutselig dukker den opp igjen. Noen som har en forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...