Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 30. juli 2009 #21 Skrevet 30. juli 2009 Det forstår jeg, og dersom du valgte en enkel kjole sto dere da i stil til hverandre. Men har bruden en overdådig brudekjole, synes jeg mannen skal ha smoking.
Noli Skrevet 30. juli 2009 #22 Skrevet 30. juli 2009 Synes fremdeles mannen (og kvinnen) skal få kle seg i akkurat det de vil.
Ennovy Skrevet 1. august 2009 #23 Skrevet 1. august 2009 Dresser blir lagd så fint i dag, både snitt, stofftype, og farger så jeg personlig ville ikke reagert om en brudgom kommer i dress. Men er enig i det mange andre skriver her, beste er vel å skrive mørkdress. Da slipper dere å tenke over om brudgomen er fin "nok" eller ikke:)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #24 Skrevet 4. september 2009 Jeg er av den oppfatning av at gjestene skal få lov til å ha på seg hva de vil - de fleste ønsker vel å pynte seg når de blir invitert i et bryllup!? Dessuten ser jeg at flere har skrevet at de synes brudgommen skal ha på smoking - men smoking er et aftensantrekk, og korrekt bruk av dette, er etter kl 18... Men de færreste bryllup starter etter kl 18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå