Gå til innhold

Overhørte en mor i frisørsalongen

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert
Skrevet

Var hos frisøren i dag. Og da jeg satt i stolen kom det en mor bort til disken og spurte "Tar dere hull i ørene?" Hvor på frisøren svarer ja, og viser den ivrige moren de forskjellige dobbene. Moren sier da "Kjempe fint! da må jeg bare overtale sønnen min, han vil ikke nemlig. Også kommer jeg nok tilbake" etterfulgt av en liten latter.

Skulle ikke vært lov.. :kjefte:

Stakkars barn..

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Kanskje det bare var en spøk? Det høres nesten sånn ut..

Skrevet

Virket ikke sånn på moren. Ikke skjønte hun at det ble for dumt heller. Hadde jeg vært henne hadde jeg i alle fall droppet "Jeg må bare overtale sønnen min"

Men hun var kjempe ivrig og hadde tydeligvis et stort ønske om å pynte opp sønnen sin..

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje hun ville ha hull i sine egne ører, men at sønnen nektet å la henne få lov. Ikke umulig, det.

Skrevet
Var hos frisøren i dag. Og da jeg satt i stolen kom det en mor bort til disken og spurte "Tar dere hull i ørene?" Hvor på frisøren svarer ja, og viser den ivrige moren de forskjellige dobbene. Moren sier da "Kjempe fint! da må jeg bare overtale sønnen min, han vil ikke nemlig. Også kommer jeg nok tilbake" etterfulgt av en liten latter.

Skulle ikke vært lov.. :kjefte:

Stakkars barn..

:ler: Hun vil vel bare style opp sønnen sin da.

Gjest Gjest
Skrevet

:sjokkert:

Kunne hun ikke heller ha kjøpt seg et sånt sminkehode på Toys R Us?

Stakkars gutt

Skrevet

Hun ville egentlig ha en datter, men fikk en sønn, så hun oppdrar sønnen som en datter og dermed skal han ha hull i ørene :gjeiper:

Skrevet

Haha, fy faen. Er ikke litt vel middelaldersk av dere å påstå at man blir transe av å være gutt med hull i ørene, vel? xD

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Sønnen min har hull i ørene og han ser så langt ifra femi ut som han kan komme.

Husker at jeg var imot at han skulle - men nå synes jeg han er kjempekul. Må legge til at han er en flott gutt i utgangspunktet så han kler det meste.

Skrevet

Syns også det kan være fint med hull i øret på gutter. Men da skal de ville det selv og ikke blir tvunget av mødrene...

Skrevet

Syns det er merkelig jeg... For en mor :ler:

En av mine venninner tok hull i ørene på sin 8 mnd gamle sønn for da "hadde han allerede hull i tilfelle han ikke ville ta senere for det var jo så fint" :roll:

Skrevet
En av mine venninner tok hull i ørene på sin 8 mnd gamle sønn for da "hadde han allerede hull i tilfelle han ikke ville ta senere for det var jo så fint" :roll:

:ler:

Skrevet

:hoho:

Med den logikken er det jo masse annet morsomt hun kan finne på:

- hull i nesa? Flere i ørene? brystvortene?

- tatoveringer?

- scarification?

- Plastisk kirurgi? Kan jo hande han vil ha en ny nese en gang? (bare husk å ta nesepiercingen ETTER at dette er gjort)

Ellers synes jeg jo ikke det er femi med piercing i øret på gutten, men det er strengt tatt noe de bør få bestemme selv. Også bør de tas hos en ordentlig piercer, ikke med pistol :)

Skrevet

Den dagen en profesjonell aktør innen kroppskunst er villig til å gi scarifications eller tatoveringer til noen under atten kun fordi de har "foreldrenes samtykke" eller enda verre - "foreldrenes ønske" håper jeg jeg ligger og roterer i graven.

Skrevet
Den dagen en profesjonell aktør innen kroppskunst er villig til å gi scarifications eller tatoveringer til noen under atten kun fordi de har "foreldrenes samtykke" eller enda verre - "foreldrenes ønske" håper jeg jeg ligger og roterer i graven.

Ja, det var vel det jeg prøvde å få frem og. Seriøse piercere/tatovører har aldersgrenser og ser an personen. Og slik burde det være.

Skrevet

Men når det gjelder ørepiercinger har de fleste mye færre restriksjoner, i et fattig håp om at foreldre som absolutt vil pynte ungene sine - eller småbarn osm "VIL VIL VIL" ha det skal komme til dem i stedet for en ekkel blohmdahls-pistol som presser et butt smykke igjennom huden deres. Sammenligningen mellom en slik pistol og en frisør og en piercer som klipper håret med en sløv kjøkkensaks er ikke laget uten grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...