Gå til innhold

Kjæreste, mulig?

Gjest Gutt_20

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt_20

Okay.

Nå er man student, starter friskt et nytt sted om ikke lenge, og begynner å tenke med økende intensitet på å finne ei jente. Det har jo vært ønsket før, men sjansen har aldri bydd seg.

Jeg er kanskje ikke av de mest interessante, da jeg:

- hverken har røyket, drukket eller snust i mitt liv,

- ikke bedriver noen spesiell aktivitet utover et par dager med jogging i uka,

- ikke har det største sosiale nettverket,

- interesserer meg mest for teknologi og data fremfor utendørsaktiviteter, selv om jeg ikke har noe imot dem per se,

- neppe faller innenfor interessesjiktet for kvinner hva utseende gjelder, selv om jeg ikke er stygg (dog ikke høy og mørk, som antakelig ville vært det optimale..)

- likevel er jeg veldig rolig og snill (er ikke datagutter gjerne det?), tangerer vel på å være FOR rolig,

Tja. Jeg har egentlig ikke den helt store selvtilliten til å sjekke jenter, mest fordi jeg tror de helst vil ha noe helt annet. Og det stemmer vel kanskje? Hva vil jenter egentlig ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EmilyLane

Jeg DIGGER nerdegutter, og de fleste av venninnene mine har kjærester som er omtrent som deg, så det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil heller ha en gutt som deg, enn f.eks. en storfester som har hatt 20 damer. Hvis du skjønner? Man føler seg gjerne mer sikker da.

Angående interesser spiller det stort sett liten rolle hva gutten interesserer seg for(så lenge det er lovlig og ikke "slemt"), det viktigste er at han har en interesse han liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_YES_*

Wohoooo! hvor skal du studere henn?^^ :D

Vil heller ha rolig gutt med egne interesser fremfor en som har festet og rotet rundt med hele venninnegjengen før meg...;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med røyking og snusing og alkohol skal du ikke ta for hardt på. Det står forsåvidt respekt av det at du aldri har følt deg presset til å prøve det.

Er nok mange jenter som er interessert i en snill og rolig gutt som deg. Ikke alle jenter vil ha en badboy som er ute og drikker seg dritings hver eneste helg. Stikkordet her er å finne noen med samme interesser som en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Du er dritkjedelig og vil aldri tiltrekke deg en kvinne ved å være så rolig. Om du ikke skal begynne å røyke og snuse så bør du begynne å bøtte øl og dra på fest. Den som eier festen eier damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dritkjedelig og vil aldri tiltrekke deg en kvinne ved å være så rolig. Om du ikke skal begynne å røyke og snuse så bør du begynne å bøtte øl og dra på fest. Den som eier festen eier damene.

Ja, det har jo funket for deg? ;)

Det eneste problemer du har, slik jeg ser det, er å ha et sted å treffe folk. Men du er ny på et sted og studerer (for første gang?), da er det mange tilbud å ta av. Du trenger ikke nødvendigvis interessere deg for sport og øl for å bli kjent med folk. Bare se rundt på campus, der finnes sikkert interessegrupper innen ting du også liker (fotogruppe, filmklubb eller lignende?) som kan få deg med på sosiale treff hvor det også er jenter. Slik er det på de fleste småsteder med studentmiljø; at studentene selv skaper tilbudene som lokalsamfunnet ikke har å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har i alle fal ikke fungert å være som TS.

Alikevel er innlegget ditt helt tragisk, som så mange andre fra din kant.

Hva er det du vil oppnå? Er du ute etter oppmerksomhet ved å hinte til at at du er ensom? Jeg aner ikke hvor gammel du er, men du virker som en utrolig bitter og latterlig person uten noe særlig form for sosial liv, så du må slenge på den ene kommentaren etter den andre som du vet du kommer til å få respons på, akkurat som du ønsker. Skal du snart gi deg? Det beste er vel at folk her inne (meg inkludert) tar agnet gang på gang, siste gang jeg gidder å ense at du har svart i en tråd forresten.

TS: Ta det rolig og hør på det de andre har sagt her, Jeg kjenner meg igjen i noe av det du sier, og jeg fikk ihvertfall en flott dame på kroken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes garantert jenter for én som deg. Du må bare komme deg litt vekk fra dataverden en gang iblant, vise hvem du er, og legge litt innsats inn i dette. Interesser deg for menneskene rundt deg i stedet for å gjemme deg vekk fra dem.

Når du studerer kommer du i kontakt med folk som du trolig deler interesser med, og da blir dette enklere av seg selv. Du bør også vurdere å starte med noe sosialt på fritiden. Sjekk hvilke muligheter som finnes når du har kommet i gang med studiene :)

Selvfølgelig skader det ikke å ta noen øl i sosiale sammenhenger, men du trenger da ikke være noen partyløve for å få deg kjæreste. Med mindre du er på jakt etter de jentene som lever for å feste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay.

Nå er man student, starter friskt et nytt sted om ikke lenge, og begynner å tenke med økende intensitet på å finne ei jente. Det har jo vært ønsket før, men sjansen har aldri bydd seg.

Jeg er kanskje ikke av de mest interessante, da jeg:

- hverken har røyket, drukket eller snust i mitt liv,

- ikke bedriver noen spesiell aktivitet utover et par dager med jogging i uka,

- ikke har det største sosiale nettverket,

- interesserer meg mest for teknologi og data fremfor utendørsaktiviteter, selv om jeg ikke har noe imot dem per se,

- neppe faller innenfor interessesjiktet for kvinner hva utseende gjelder, selv om jeg ikke er stygg (dog ikke høy og mørk, som antakelig ville vært det optimale..)

- likevel er jeg veldig rolig og snill (er ikke datagutter gjerne det?), tangerer vel på å være FOR rolig,

Tja. Jeg har egentlig ikke den helt store selvtilliten til å sjekke jenter, mest fordi jeg tror de helst vil ha noe helt annet. Og det stemmer vel kanskje? Hva vil jenter egentlig ha?

Hmm..Om du kommer ut av skallet ditt og begynner å ta initiativ overfor jenter, så kan du sikkert finne en jente. Er nok ikke hva jenter flest vil ha nei, men jenter er jo ulike, så du kan sikkert finne en jente som syns det er interessant. Men om du ikke gjør noe selv, kan du nok lett være singel i 15 år til. :popcorn: Good luck ;).

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria

Er ein liknande type eg kunne tenkt meg som partnar. Så, ja, det er mogleg. Du må berre leite på dei rette stadane. Beskrivinga høyrest nesten ut som meg sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Traadstarter

Hehe, takk for svar.

Initiativ overfor jenter er et godt tips, all den tid jeg ikke akkurat har viet tid til dét de siste årene. Jeg får nesten bare manne meg opp og virkelig forsøke å møte jenter. Men prøver man for hardt merkes det vel også, spesielt hvis man i utgangspunktet er litt sjenert?

At jeg har valgt et mannsdominert studium (informatikk) hjelper vel heller ikke, selv om det er nok av jenter ved andre avdelinger på campus.

Takk for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D-shol

Jeg er sammen med en som deg :)

Traff ham riktignok på LAIV, men ellers er han ikke særlig aktiv.

Du kan treffe masse jenter gjennom kompiser også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*

Synes du høres bra ut.

Jeg er selv sammen med en informatiker (Han er ferdig utdannet nå, og rik. :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er selv sammen med en informatiker (Han er ferdig utdannet nå, og rik. :P)

Hadde jeg vært sammen med deg, hadde jeg kastet deg til ulvene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært sammen med deg, hadde jeg kastet deg til ulvene.

Failed to see the irony, og det at hun kom med et kompliment til TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kitty Kei

Nerdegutter ftw!

I vårt tilfelle så var det riktignok jeg som sjekket opp - vi møttes på skolen, men det har jeg ikke angret et sekund på.

Jeg er gift med verdens beste, smarteste, flotteste fyr! Og han er min, bare min!

Han har aldri "eid en fest", aldri drukket eller røyket, aldri vært en drittsekk, aldri behandlet noen dårlig, og alikevel så elsker jeg han. Jeg forguder han. Men det er sikkert meg det er noe galt med. Jeg er sikkert ikke fullverdig kvinne eller noe siden jeg ikke liker bad boys. :P

Du behøver ikke forandre på deg i det hele tatt TS, men det er slik at den som ikke våger intet vinner, og du taper ingenting på å putte deg selv litt ut der. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi som ikke er helt alfa hanner er vanligvis kjærestematriale, men problemet er jo at så lenge vi ikke klarer å sjekke opp jenter skikkelig på byen, så blir vi sittende her ;) Men bra du har funnet en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...