Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her har erfaring når det gjelder stav og strimmel fra billigtester.

Jeg har prøvd strimmel en del ganger før men ikke stav før i dag. :sjenert:

Jeg har ikke hatt tr på besøk siden 14 februar...så lettere sagt jeg har ikke hatt noen el ..skal til legen imorgen da. Har litt problemer når det gjelder psyken så det er nok sikkert grunnen mener legen.

I dag tok jeg en stav og den ble svak men soleklar lyserosa. Vanlig strimmel fra bt var det også en strek...men enda svakere enn på staven. Tok også en cb vanlig...mener jeg kunne skimte lyse lyse blått kryss..men tørr ikke helt å tro da jeg er blidt lurt så mange ganger før siden feb :kjefte: Puppene har gradvis blidt ømmere for hver dag..de er ikke kjempeømme..men ikke som vanlig for å si det slik.

Så til saken hehe....Har noen av dere testet svakt på stav og strimmel og var gravid? Når gjorde dere dette isåfall...? For å si det slik var stav fra bt sterkere ennn cb...er det virkelig mulig da?

Setter stooor pris på mange svar;)

:klemmer: til alle som vil hjelpe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testa svaaakt på både strimmel og stav samme dag som forventet mens, dro da og kjøpte cb digital som sa GRAVID:::))) kjøp en sånn så slipper du usikkerheten:)

• 4 uker senere...
Skrevet
Jeg testa svaaakt på både strimmel og stav samme dag som forventet mens, dro da og kjøpte cb digital som sa GRAVID:::))) kjøp en sånn så slipper du usikkerheten:)

Tok en digital på morgen urirn...ikke gravid...får prøve å slappe av litt nå tror jeg

Takk for svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...