Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Du har avtalt å se feks et teaterstykke sammen med ei venninne. Når du kommer for å hente henne, så sier hun at mannen hennes også skal være med.

I tillegg finner dere kun to sitteplasser ved siden av hverandre, så det ender med at du må sitte alene.

Ville du blitt irritert? Ville du sagt i fra hva du synes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg hadde blitt sur og ja jeg hadde sagt noe men ikke der og da, jeg ville tatt det på tomannshånd med min venninne

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde sagt fra under fire øyne senere. Greit at han ville være med. Men da skal man si fra at det blir fler. Noe annet er respektløst.

Skrevet
Du har avtalt å se feks et teaterstykke sammen med ei venninne. Når du kommer for å hente henne, så sier hun at mannen hennes også skal være med.

I tillegg finner dere kun to sitteplasser ved siden av hverandre, så det ender med at du må sitte alene.

Irritert OG sagt fra hva jeg syntes! :nei:

Skrevet

Ja, jeg hadde blitt irritert. Mest fordi jeg hadde måttet sittet alene.

Vil nok sagt det til henne senere.

Skrevet

Jeg ville blitt irritert ja, og jeg ville sagt i fra til henne.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hadde gått hjem under forestillingen uten å gi beskjed.

Gjest Gjest
Skrevet
Hadde gått hjem under forestillingen uten å gi beskjed.

Haha. Kanskje litt vel dramatisk eller?

Gjest strykebrett
Skrevet

Såklart jeg hadde blitt irritert! Der er ikke noe gøy å føle seg som femte hjul på vogna sammen kjærestepar. Det er enda mindre gøy når det blir ettertrykkelig understreket ved at du må sitte alene. Enten har venninna di ingen antenner eller så er hun bare slem.

Skrevet
Såklart jeg hadde blitt irritert! Der er ikke noe gøy å føle seg som femte hjul på vogna sammen kjærestepar. Det er enda mindre gøy når det blir ettertrykkelig understreket ved at du må sitte alene. Enten har venninna di ingen antenner eller så er hun bare slem.

Hun gjorde det nok ikke for å være slem. Men jeg må innrømme at jeg lurte på hvorfor hun avtalte med meg i det hele tatt. Det ble ikke noen jentekveld, som det var ment som.

Skrevet

Jeg hadde en venninne som var slik. Uansett hva vi fant på så var kjæresten hennes med, og jeg ble aldri informert om det i forveien. Da jeg prøvde å forklare henne at jeg ikke synes det var greit at hun bare tok ham med, uten å ha snakket med meg først, vred hun det til at jeg ikke likte. ham. Han var en hyggelig nok fyr, så det var ikke det. Likevel synes jeg hun viste meg såpass mangel på respekt at jeg sluttet å være med henne.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Haha. Kanskje litt vel dramatisk eller?

En utrykker i alle fal rimelig klart at en er overflødig.

Gjest Gjest
Skrevet
En utrykker i alle fal rimelig klart at en er overflødig.

kjære deg ikke ta alt så himla alvorlig, slapp av litt

Gjest Gjest
Skrevet

Synes venninna di er frekk som oppfører seg slik. Spesielt siden dere har avtalt å gå ut sammen og at du henter henne. Sånn som du beskriver det, virker det som om hun utnyttet deg til å hente henne og kjæresten slik at de kunne gå ut sammen og ga en beng i deg.

Det ville ha vært rimelig at hun spurte deg om det er ok at han blir med og gått inn for at dere fant en sitteplass sammen alle tre.

Hun var vel bare klønete...

Skrevet

Jeg hadde blitt irritert ja, og tatt det opp med henne.. En ting er å ta med seg kjæresten uten å si ifra, det er ikke så ille, men at hun lar deg sitte alene er jo en annen sak. Ta det opp med henne, og jeg er sikker på at hun skjønner at det var dårlig gjort;)

Gjest chanti
Skrevet

Åh, kjenner jeg blir så irritert når jeg høre sånne historier!!

Jeg har selv en venninne som er tottalt oppslukt av sin kjæreste ( de har til og med lang distanse forhold) men hun svarer nesten aldri på meldinger, og er aldri med på noen ting lengere! ( kjæresten må gjerne bli med liksom)

Jeg syns det er viktig å ta vare på sine egene venner, selvom man er i et forhold! spesiellt fordi når det forholde går i vasken.. så har du jo ingen venner å gå til om du skyver de bort :S

Det må jo gå ann å gå ut med venninnene sine en gang uten å ha med seg kjæresten vel! :rope:

Gjest brutal_mann
Skrevet
kjære deg ikke ta alt så himla alvorlig, slapp av litt

Jeg slapper av. TS blir dumpet på en kveld der hun skal være med sin venninne. Resultatet er jo at hun sitter alene i teatersalen. Hvorfor skal hun føle seg alt annet enn overflødig da? Og når en så ettertrykkelig har blitt fortalt at en er overflødig, Hvorfor skal en ikke gå hjem og heller finne på noe for seg selv?

Skrevet

Jeg hadde nok blitt paff med en gang, og gitt uttrykkelig beskjed om at jeg forventet at mannen hennes var den som skulle sitte alene.

Gjest Melchizedek
Skrevet

Jeg hadde gått hjem igjen uten og se teaterstykke. Og brutt all kontakt med den personen

Skrevet

Jeg hadde nok blitt ganske irritert selv! Er dette noe som skjer ofte, har det bare vært et engangstilfelle? Kanskje venninnen din tenkte at dere kunne ha en hyggelig kveld alle tre. Hun hadde nok ikke sett for seg at du kom til å bli sittende alene, men jeg syntes det var rart at kjæresten ikke meldte seg til å sitte på den enslige plassen siden han visste at dere to hadde avtalt denne kvelden.

Du får si i fra til henne at det hadde vært kjekt om dere kunne ha kvelder sammen bare dere to, og at det er fint at hun gir beskjed om det blir flere med god vei på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...