Miss X Skrevet 23. juli 2009 #1 Del Skrevet 23. juli 2009 Siden det er så mye prat om utseendet vil jeg spørre - Hvilke egenskaper ser du etter hos en eventuell fremtidig partner? Vil helst at det ikke blir nevnt et ord om utseendet i denne tråden - KUN personlighet og egenskaper, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juli 2009 #2 Del Skrevet 23. juli 2009 Snill og rolig, ærlig og trofast... Glad i barn Humoristisk Omtenksom og oppmerksom Kosete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) - Ærlig - Omtenksom/oppmerksom - Glad i barn og dyr - Loyal - Omsorgsfull - Kosete og romantisk - Ydmyk - Intellektuell/reflektert - Spennende - Snill - Samme rare humoren som meg - Få meg til å le - En som tar initiativ i forholdet (overraskelser, forslag til ting man kan gjøre osv.) - Oppegående .. Måtte legge til noen punkter.. Endret 23. juli 2009 av Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #4 Del Skrevet 23. juli 2009 - Snill og omsorgsfull - Ærlig - Tullete og rar på en positiv måte, må tøre å tulle og dumme seg litt ut en gang i blant, slim som jeg Uhøytidelig med andre ord, men selvrespekten må selvfølgelig være på plass - Må kunne få meg til å le - Må ikke være sytete og redd for å ta et tak - Like å lese (mange som aldri har rørt en bok har problemer med å skjønne andres glede i å lese) - Stå opp for seg selv - Gjerne litt sjenert - Familiekjær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 #5 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Siden det er så mye prat om utseendet vil jeg spørre - Hvilke egenskaper ser du etter hos en eventuell fremtidig partner? Vil helst at det ikke blir nevnt et ord om utseendet i denne tråden - KUN personlighet og egenskaper, takk. Trofast og lojal. Humor. Omsorgsfull. Kosete. Ikke super prippen. Glad i meg. Leken og rampete sammen med meg. Liker å gjøre ting sammen. Ærlig. Oppegående. Sånn cirkus................ Endret 23. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 23. juli 2009 #6 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Disse har det verdt noen av nå Men kopierer en liste og edrer den litt jeg - Ærlig - Omtenksom - Glad i barn og dyr!!!! ----VIKTIG - Lojal - Omsorgsfull - Kosete - Sette pris på små overraskelser - Ydmyk - Snill - Helst kilen - Liker å gjøre ting sammen. - Litt party løve, men også kunne se film hjemme i senga / sofaen en lørdags kveld. Endret 23. juli 2009 av Mr.Guy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 23. juli 2009 Trofast og lojal. Humor. Omsorgsfull. Kosete. Ikke super prippen. Glad i meg. Leken og rampete sammen med meg. Liker å gjøre ting sammen. Ærlig. Oppegående. Sånn cirkus................ Høres ut som meg, det. Neida. Hva mener du med "ikke super prippen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 #8 Del Skrevet 23. juli 2009 Høres ut som meg, det. Neida. Hva mener du med "ikke super prippen"? Da får du ta kontakt! :gjeiper: Det jeg anser som super prippen er : En jente som syns det er kvalmt å trene fordi hun da svetter. En jente som på død og liv må ha sminke 24/7 - i alle fall hver gang du ser henne. En jente som ikke blir komfortabel nok til å snyte seg i nærheten av deg osv. - selv om dere er kjærester. En jente som syns sex egentlig er litt småkvalmt siden det inkluderer litt svette og kroppslige vesker. Kunne tatt flere eksempler, men tror du skjønner hva jeg mener med super prippen nå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juli 2009 Da får du ta kontakt! :gjeiper: Det jeg anser som super prippen er : En jente som syns det er kvalmt å trene fordi hun da svetter. En jente som på død og liv må ha sminke 24/7 - i alle fall hver gang du ser henne. En jente som ikke blir komfortabel nok til å snyte seg i nærheten av deg osv. - selv om dere er kjærester. En jente som syns sex egentlig er litt småkvalmt siden det inkluderer litt svette og kroppslige vesker. Kunne tatt flere eksempler, men tror du skjønner hva jeg mener med super prippen nå . Hehe. Hvis man ikke kan det så er man jo ikke trygg på hverandre. Jeg bruker faktisk sjelden sminke med mindre jeg skal ut, og da er det bare mascara. x) Får se om det endrer seg når jeg får rynker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 #10 Del Skrevet 23. juli 2009 Hehe. Hvis man ikke kan det så er man jo ikke trygg på hverandre. Jeg bruker faktisk sjelden sminke med mindre jeg skal ut, og da er det bare mascara. x) Får se om det endrer seg når jeg får rynker. Høres bra ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 23. juli 2009 #11 Del Skrevet 23. juli 2009 Hennes egenskaper ja...... eksempelvis : -utadvendt og sosial -glad/leken og har et smil på lur -tar en utfordring/har selvtillit -flink til å kommunisere -respekterer andre/er ydmyk -ærlig/fortrolig, innehar integritet -har en drøm eller flere drømmer -omtenksom/hensynsfull og omsorgsfull -reflektert flotte egenskaper i "min bok" ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 23. juli 2009 Høres bra ut ! Enkleste er ofte det beste, vet du. (Jeg er dessverre ikke så enkel følelsesmessig *sukk*. Kun om jeg får stimulering både mentalt og fysisk, og har det supert. Det er faktisk ikke så veldig lett å være hypersårbar. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 23. juli 2009 #13 Del Skrevet 23. juli 2009 Enkleste er ofte det beste, vet du. (Jeg er dessverre ikke så enkel følelsesmessig *sukk*. Kun om jeg får stimulering både mentalt og fysisk, og har det supert. Det er faktisk ikke så veldig lett å være hypersårbar. ) Off, slik var min forje kjæreste og. Det krever litt ekstra i starten. Men i mine øyne var forholdet bedre siden man passet mer på hva man sa og gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 23. juli 2009 Off, slik var min forje kjæreste og. Det krever litt ekstra i starten. Men i mine øyne var forholdet bedre siden man passet mer på hva man sa og gjorde. Du må ha vært en fantastisk kjæreste for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 23. juli 2009 #15 Del Skrevet 23. juli 2009 Du må ha vært en fantastisk kjæreste for henne. Får da håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 #16 Del Skrevet 23. juli 2009 Enkleste er ofte det beste, vet du. (Jeg er dessverre ikke så enkel følelsesmessig *sukk*. Kun om jeg får stimulering både mentalt og fysisk, og har det supert. Det er faktisk ikke så veldig lett å være hypersårbar. ) Skjønner. Er jo slitsomt for egen del om en er hypersårbar, men viktig med en type som har gode antenner og emapti/snill/trygg osv spesielt da tror jeg. Liker følsomme damer jeg :gjeiper: hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Skjønner. Er jo slitsomt for egen del om en er hypersårbar, men viktig med en type som har gode antenner og emapti/snill/trygg osv spesielt da tror jeg. Liker følsomme damer jeg :gjeiper: hehe. Det skal jeg love deg! Jepp, det trenger jeg. En som takler en som lett flyr i taket eller gråter.. Endret 23. juli 2009 av Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 #18 Del Skrevet 23. juli 2009 Det skal jeg love deg! Jepp, det trenger jeg. En som takler en som lett flyr i taket eller gråter.. Mm, fordel det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 23. juli 2009 #19 Del Skrevet 23. juli 2009 Evne til refleksjon Ærlig Inkluderende Selvstendig Leken Oppdagende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 24. juli 2009 #20 Del Skrevet 24. juli 2009 - Trofast - Ærlig - Selvironi - Humor - Omtenksom - Sosial - Kosete - En som vil gjøre ting sammen - En som er litt "gal/rar" som meg - Selvtillit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå