Gå til innhold

Egenskaper

Miss X

Anbefalte innlegg

Siden det er så mye prat om utseendet vil jeg spørre - Hvilke egenskaper ser du etter hos en eventuell fremtidig partner? Vil helst at det ikke blir nevnt et ord om utseendet i denne tråden - KUN personlighet og egenskaper, takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snill og rolig, ærlig og trofast...

Glad i barn

Humoristisk

Omtenksom og oppmerksom

Kosete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ærlig

- Omtenksom/oppmerksom

- Glad i barn og dyr

- Loyal

- Omsorgsfull

- Kosete og romantisk

- Ydmyk

- Intellektuell/reflektert

- Spennende

- Snill

- Samme rare humoren som meg

- Få meg til å le

- En som tar initiativ i forholdet (overraskelser, forslag til ting man kan gjøre osv.)

- Oppegående

.. Måtte legge til noen punkter.. :P

Endret av Miss X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

- Snill og omsorgsfull

- Ærlig

- Tullete og rar på en positiv måte, må tøre å tulle og dumme seg litt ut en gang i blant, slim som jeg :P Uhøytidelig med andre ord, men selvrespekten må selvfølgelig være på plass

- Må kunne få meg til å le

- Må ikke være sytete og redd for å ta et tak

- Like å lese (mange som aldri har rørt en bok har problemer med å skjønne andres glede i å lese)

- Stå opp for seg selv

- Gjerne litt sjenert

- Familiekjær

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så mye prat om utseendet vil jeg spørre - Hvilke egenskaper ser du etter hos en eventuell fremtidig partner? Vil helst at det ikke blir nevnt et ord om utseendet i denne tråden - KUN personlighet og egenskaper, takk. :)

Trofast og lojal.

Humor.

Omsorgsfull.

Kosete.

Ikke super prippen.

Glad i meg.

Leken og rampete sammen med meg.

Liker å gjøre ting sammen.

Ærlig.

Oppegående.

Sånn cirkus................

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse har det verdt noen av nå :)

Men kopierer en liste og edrer den litt jeg

- Ærlig

- Omtenksom

- Glad i barn og dyr!!!! ----VIKTIG

- Lojal

- Omsorgsfull

- Kosete

- Sette pris på små overraskelser :)

- Ydmyk

- Snill

- Helst kilen :sjarmor:

- Liker å gjøre ting sammen.

- Litt party løve, men også kunne se film hjemme i senga / sofaen en lørdags kveld.

Endret av Mr.Guy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trofast og lojal.

Humor.

Omsorgsfull.

Kosete.

Ikke super prippen.

Glad i meg.

Leken og rampete sammen med meg.

Liker å gjøre ting sammen.

Ærlig.

Oppegående.

Sånn cirkus................

Høres ut som meg, det. :fnise:

Neida. :P Hva mener du med "ikke super prippen"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg, det. :fnise:

Neida. :P Hva mener du med "ikke super prippen"? :)

Da får du ta kontakt! :gjeiper:

Det jeg anser som super prippen er : En jente som syns det er kvalmt å trene fordi hun da svetter. En jente som på død og liv må ha sminke 24/7 - i alle fall hver gang du ser henne. En jente som ikke blir komfortabel nok til å snyte seg i nærheten av deg osv. - selv om dere er kjærester. En jente som syns sex egentlig er litt småkvalmt siden det inkluderer litt svette og kroppslige vesker. :ler: Kunne tatt flere eksempler, men tror du skjønner hva jeg mener med super prippen nå ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta kontakt! :gjeiper:

Det jeg anser som super prippen er : En jente som syns det er kvalmt å trene fordi hun da svetter. En jente som på død og liv må ha sminke 24/7 - i alle fall hver gang du ser henne. En jente som ikke blir komfortabel nok til å snyte seg i nærheten av deg osv. - selv om dere er kjærester. En jente som syns sex egentlig er litt småkvalmt siden det inkluderer litt svette og kroppslige vesker. :ler: Kunne tatt flere eksempler, men tror du skjønner hva jeg mener med super prippen nå ;).

Hehe. Hvis man ikke kan det så er man jo ikke trygg på hverandre. :P Jeg bruker faktisk sjelden sminke med mindre jeg skal ut, og da er det bare mascara. x) Får se om det endrer seg når jeg får rynker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hvis man ikke kan det så er man jo ikke trygg på hverandre. :P Jeg bruker faktisk sjelden sminke med mindre jeg skal ut, og da er det bare mascara. x) Får se om det endrer seg når jeg får rynker. :fnise:

Høres bra ut ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes egenskaper ja...... eksempelvis :

-utadvendt og sosial

-glad/leken og har et smil på lur

-tar en utfordring/har selvtillit

-flink til å kommunisere

-respekterer andre/er ydmyk

-ærlig/fortrolig, innehar integritet

-har en drøm eller flere drømmer

-omtenksom/hensynsfull og omsorgsfull

-reflektert

flotte egenskaper i "min bok" ..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut ;) !

Enkleste er ofte det beste, vet du. :)

(Jeg er dessverre ikke så enkel følelsesmessig *sukk*. Kun om jeg får stimulering både mentalt og fysisk, og har det supert. Det er faktisk ikke så veldig lett å være hypersårbar. :sukk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg er dessverre ikke så enkel følelsesmessig *sukk*. Kun om jeg får stimulering både mentalt og fysisk, og har det supert. Det er faktisk ikke så veldig lett å være hypersårbar. :sukk: )

Off, slik var min forje kjæreste og. Det krever litt ekstra i starten. Men i mine øyne var forholdet bedre siden man passet mer på hva man sa og gjorde. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, slik var min forje kjæreste og. Det krever litt ekstra i starten. Men i mine øyne var forholdet bedre siden man passet mer på hva man sa og gjorde. :klemmer:

Du må ha vært en fantastisk kjæreste for henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Er jo slitsomt for egen del om en er hypersårbar, men viktig med en type som har gode antenner og emapti/snill/trygg osv spesielt da tror jeg.

Liker følsomme damer jeg :gjeiper: hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skjønner. Er jo slitsomt for egen del om en er hypersårbar, men viktig med en type som har gode antenner og emapti/snill/trygg osv spesielt da tror jeg.

Liker følsomme damer jeg :gjeiper: hehe.

Det skal jeg love deg!

Jepp, det trenger jeg. En som takler en som lett flyr i taket eller gråter.. :sjenert:

Endret av Miss X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg love deg!

Jepp, det trenger jeg. En som takler en som lett flyr i taket eller gråter.. :sjenert:

Mm, fordel det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Trofast

- Ærlig

- Selvironi

- Humor

- Omtenksom

- Sosial

- Kosete

- En som vil gjøre ting sammen

- En som er litt "gal/rar" som meg

- Selvtillit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...