Gå til innhold

Kjærlighets duet

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2-3 år siden var det en sang som var ganske populær, en duet som ble sunget av en mann og en dame( mørk amerikansk tror jeg).

Det var en nydelig sang, men har helt hjerneteppe på sangen, har lyst til å ha sangen i bryllupet vårt.

Er det noen som kan hjelpe meg og komme med forslag for hva denne sangen heter eller de som synger heter?

Husker på musikk videoen står de på en sene og synger, tror ikke det var publikum i salen.

Tusen takk for hjelp :):strix:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Cilla_*
Skrevet

Det er ikke duetten "One" med U2 og Mary J. Blige du tenker på? Det er iallefall en av mine favoritter :yvonne:

Gjest Gjest_Rebekka_*
Skrevet
For 2-3 år siden var det en sang som var ganske populær, en duet som ble sunget av en mann og en dame( mørk amerikansk tror jeg).

Det var en nydelig sang, men har helt hjerneteppe på sangen, har lyst til å ha sangen i bryllupet vårt.

Er det noen som kan hjelpe meg og komme med forslag for hva denne sangen heter eller de som synger heter?

Husker på musikk videoen står de på en sene og synger, tror ikke det var publikum i salen.

Tusen takk for hjelp :):strix:

Hjelpes.. ja det var jammen meg ikke lett.

dette er nok ikke den du leter etter men det er en ganske søt sang..

DANIEL SCHUMACHER & SARAH KREUZ

ANYTHING BUT LOVE

finner den på youtube.

lykke til med letingen etter sangen :romeo:

Skrevet
Det er ikke duetten "One" med U2 og Mary J. Blige du tenker på? Det er iallefall en av mine favoritter :yvonne:

Tuuuuuuuuuuuuusen takk :) Du er min reddende engel .... :strix: :strix:

Tusen takk for begge svar. Setter stor pris på!

Skrevet

Men er teksten litt feil i et bryllup? Hva synes dere?

Gjest Gjest_Cilla_*
Skrevet

Så gøy å kunne hjelpe!! *litt stolt* :danse:

Min kjære og jeg er veldig glad i den sangen vi også, men vet ikke helt om teksten er så positiv og rosenrød som jeg gjerne skulle hatt den i et bryllup..

Lykke til med bryllupet iallefall!! (Vi skal gifte oss 26/6-10, så jeg er inne og snikleser foreløpig :jepp: )

Cilla :smilyblomst:

Gjest Gjest
Skrevet

Nydelig sang, men jeg ville IKKE hatt den i et bryllup... Og jammen er ikke Bono enig i det, i følge wikipedia:

'The band has mentioned that many people tell them they have played "One" at their weddings, prompting Bono to respond, "Are you mad? It's about splitting up!"'

http://en.wikipedia.org/wiki/One_(U2_song)

Skrevet

Gratulerer Cilla, det blir spennende. Har du kommet langt i planlegging? Det var uansett supert at du ga meg navnet, for jeg elsker sangen :enig:

Tusen takk for alle inspill.

Tar gjerne imot forslag på andre nydelige sanger :)

Skrevet
Hjelpes.. ja det var jammen meg ikke lett.

dette er nok ikke den du leter etter men det er en ganske søt sang..

DANIEL SCHUMACHER & SARAH KREUZ

ANYTHING BUT LOVE

finner den på youtube.

lykke til med letingen etter sangen :romeo:

Nydelig sang, kjempe fin tekst, takk for tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...