Tatum Skrevet 3. august 2003 #1 Skrevet 3. august 2003 Inspirert av en tråd lengre ned ... Dersom dere sitter i et rom, og den bedre halvdels telefon ringer og han er ute/i dusjen etc? 1. Sjekker dere hvem som ringer? 2. Tar dere telefonen? 3. Leser dere noensinne anropslogg/meldingsinnboksen? Jeg for min del, sjekker ofte displayet om den ringer, er det noen kjente (dvs. felles venner/familie etc.) så kan jeg finne på å ta den. Dersom det er hans kamerater/ukjente nummer/skjult ID tar jeg den ikke. Nevner heller at mobiltelefonen hans har ringt når han dukker opp. (Og hvis jeg er veldig nysgjerrig spør jeg kanskje hvem det er ) Kunne aldri finne på å sjekke meldingsboks/anropslogg eller lignende. Synes det er som å lese andres brev. Hva gjør dere?
*Lillian* Skrevet 3. august 2003 #2 Skrevet 3. august 2003 Jeg kan se på displayet om mobilen ligger i nærheten av meg, ja, for å se om det er noen jeg kjenner så kan jeg kanskje besvare den om jeg vil prate Hvis ikke lar jeg alt være. Kunne ikke falt meg inn å sjekke andres mobiler på noen måte i det hele tatt. Lillian
Gjest Poirot Skrevet 3. august 2003 #3 Skrevet 3. august 2003 Ja, den tar jeg. Og han tar min. Men jeg leser aldri meldinger.
Jusy me Skrevet 3. august 2003 #4 Skrevet 3. august 2003 Ja, jeg tar den hvis den ringer. Noen ganger ber sambo om å svare telefonen hans, selvom han er tilstede. Vi leser hverandres tekstmeldinger. Hvis jeg for eksempel engang ikke har lest den så spør han hvorfor jeg ikke har lest den.. Vi er ikke så nøye med mobilene og slikt.. Den som er nærmest mobilen svarer den eller leser tekstmeldingen..
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. august 2003 #5 Skrevet 3. august 2003 Det hender jeg tar den. Meldingene leser jeg aldri.
Kreps Skrevet 3. august 2003 #6 Skrevet 3. august 2003 Jeg tar den kun hvis jeg vet hvem som ringer. Han bruker den i jobben også, og jeg orker/gidder ikke snakke med alle de slitsomme kundene hans. Meldinger leser jeg alldri
Barbie Skrevet 3. august 2003 #7 Skrevet 3. august 2003 Han tar min,og jeg tar hans. Ingen "hemlisser" her i gården!
Cita Skrevet 3. august 2003 #8 Skrevet 3. august 2003 Når jeg vet han venter en telefon, og han ikke er tilgjengelig, er jeg den hyggelige sekretæren som sier: Kan han ringe deg tilbake ?? Ellers så gir jeg bare beskjed om at det har ringt. Jeg bruker mobilen veldig mye i jobb, så han har bedt om å få slippe å ta min
@lfa Skrevet 3. august 2003 #9 Skrevet 3. august 2003 Han tar min,og jeg tar hans. Ingen "hemlisser" her i gården! Samme her.
Gjest eminel Skrevet 3. august 2003 #10 Skrevet 3. august 2003 Det har hendt ja. Hvis han ikke er der, så gidder ikke jeg å sitte og høre på en telefon som ringer og ringer, bare fordi den ikke er min.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #11 Skrevet 3. august 2003 Ja det gjør jeg om han ikke er i rommet eller jeg sitter nærmere telefonen enn han, det har ikke han noe problemer med å gjøre med min heller. hvorfor skulle det være noe problem? Hadde det vært slik at han reagerte på at jeg svarte telefonen hans da hadde jeg blitt mistenksom. Meldingene leser jeg ikke
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. august 2003 #12 Skrevet 3. august 2003 Hvis den ringer og det er et kjent nr, så tar jeg den. Er det et ukjent nr så lar jeg den ringe. Tekstmeldinger leser jeg aldri på hans telefon. Dette gjelder også omvendt.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #13 Skrevet 3. august 2003 Kunne nok funnet på å ta telefonen hans ja, presentere meg (pleier ikke å gjøre det i min private), - "Caramel, det er NNs telefon" eller noe. Synes ikke dette er galt. Prøver likevel å holde meg unna. Meldingene leses selvsagt ikke.
Marianne Skrevet 4. august 2003 #15 Skrevet 4. august 2003 Ja klart jeg gjør og klart han gjør. Jeg ser på den først da, tar den ikke hvis det er noen på jobb eller noe i den duren. Men felles venner så tar jeg den alltid. Tekstmeldingene hans leser jeg ikke, det har vel hendt det og da, men stort sett ikke. Tror ikke kan leser mine, men hadde han gjort det så hadde det vel ikke vært noe farlig i det da.
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2003 #16 Skrevet 4. august 2003 Nei, jeg svarer ikke på mannes telefon, gidder heller ikke sjekke hvem som ringer. Hadde muligens giddet hvis det ringte veldig mange ganger på rad. Har heller ikke lest meldinger eller skjekket anropslogg, kan aldri tenke meg at han gjør det på min telefon heller. Tidligere i sommer var vi på ferie og jeg hadde glemt min telefon hjemme. Da hadde vi hannes telefon på fellesen og da svarte jeg både på meldinger og anrop. Men kun fra de jeg kjenner.
Malou Skrevet 4. august 2003 #17 Skrevet 4. august 2003 Tar så og si aldri min samboers mobil når den ringer. Har ingen interesse av det da det som oftest ikke er noe som gjelder meg allikevel. Sambo derimot skjønner ikke hvorfor jeg ikke tar hans telefon når den ringer. Hvorfor skulle jeg det når han kan ringe tilbake? Sier i fra at telefonen hans har ringt da. Leser heller ikke SMS, men det hender da jeg spør hvem det er og sånn... Jennifer
minniepus Skrevet 4. august 2003 #18 Skrevet 4. august 2003 Ja, jeg svarer hans, litt avhengig av hvem det er (gidder ikke alltid å snakke med kollegene hans) Leser stort sett ikke tekstmeldinger.
Chiquita Skrevet 4. august 2003 #19 Skrevet 4. august 2003 Ja, jeg tar telefonen når Bananmannens telefon ringer. (eller dvs at jeg sjekker hvem som ringer først, men jeg tar den alltid) Når han får meldinger kan jeg lese dem også - ser i allefall hvem det er fra. Vet at det ikke er noe "hemmelig" alikevell, og jeg har "lov", så da så... Dersom det er meldinger fra hans "egne" kamerater leser jeg dem ikke, men dersom det er fra felles venner, eller foreldre, så leser jeg dem.
Mossa Skrevet 4. august 2003 #20 Skrevet 4. august 2003 Jeg svarer tlf hans og han min. Det er jo bare en telefon! Av og til leser jeg hans gamle mld også...han får så innmari mange moro-mld. som jeg sender videre til mine venner. Føler ikke at jeg snoker av den grunn. Anropsloggen derimot leser jeg aldri på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå