Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg liker så godt Maybelline Instant Smooth foundation, så jeg ble en smule oppgitt når jeg ikke fant den lenger i byen her jeg bor. Jeg synes å ha hørt noe om at den kan ha gått ut av produksjon.. er det noen som vet? Og er det noen som vet hvordan jeg kan kontakte maybelline i norge? Takknemlig for svar:)
mari4ever Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Jeg liker så godt Maybelline Instant Smooth foundation, så jeg ble en smule oppgitt når jeg ikke fant den lenger i byen her jeg bor. Jeg synes å ha hørt noe om at den kan ha gått ut av produksjon.. er det noen som vet? Og er det noen som vet hvordan jeg kan kontakte maybelline i norge? Takknemlig for svar:) hei! Denne skal ikke selges lengre i norge, nei. men du kan jo bestille den på ebay eller en annnen nettside som selger maybelline makeup. Du kan også søke påmaybelline.no å se om du finner nret dems eller kontaktmail.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Når man går på maybelline.no kommer man automatisk til maybelline.com og så må man velge verdensdel og så land.. Norge står ikke engang på oversikten der. Så jeg skjønner ikke helt åssen jeg skal få kommet i kontakt med Maybelline Norge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå