Gjest Gjest_Hippo_* Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 I voksen alder holder jeg altså på å endelig knekke denne "orgasmekoden". Får det nå til stort sett hver gang jeg går inn for det Og det er selvsagt deilig!! MEN så har det dukket opp et nytt problem. Luksusproblem kanskje? Jeg er jo ikke alene i verden... og etter at det har gått for meg føler jeg meg helt "ferdig". Orker ikke mer sex, vil bare hvile og kose. Men mannen er jo ofte ikke ferdig ennå. Så føler jeg med kjempeslem når han har gitt meg en deilig orgasme, og jeg er helt potetsekk og orker ikke mer når det er hans tur.... Sukk, det skal ikke være lett... Noen råd? Andre som føler det slik??
Gjest g Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Syns det er sånn det skal være jeg. Sånn er det jo som regel når mannen har fått orgasme og. Nei, da får bare mannen være frustrert helt til neste gang
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har det også sånn. Etter en orgasme orker jeg ikke tanken på mere sex, og blir bare ferdig med en gang. Føler meg nesten unormal i en verden der man hører om kvinners serieorgasmer i hytt og pine, - åjaaaada damer kan jo bare holde på til de har hatt 10 orgasmer minst. Eeeeh. nei. "godt" å høre at det er fler iallefall
Gjest dama Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Dette bør du kanskje heller diskutere med mannen din enn med oss? Selv har jeg ingen problemer med å fortsette etterpå - noen ganger etter en liten pause, enten jeg er i humør til flere eller ei. Det vil kanskje være en treningssak for deg også?
Hinata Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 For min del har de vært en treningssak, jeg var også sånn først, men nå må jeg bare ha en liten pause uten stimuli før jeg kjører på igjen
Gjest Gjest_Hippo_* Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Dette bør du kanskje heller diskutere med mannen din enn med oss? Tviler på at han er mer ekspert på dameorgasmer enn dere (Håper jeg i alle fall...) Så det er altså slik for flere? Det er jo mannen som får skylda for å rulle seg over på siden og snorke i vei med en gang han er ferdig, så jeg følte meg liksom så unormal som hadde det nettopp slik. Pause hjelper altså? Får be om time-out neste gang da... Takk for svar
Stefan Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Syns det er sånn det skal være jeg. Sånn er det jo som regel når mannen har fått orgasme og. Nei, da får bare mannen være frustrert helt til neste gang Ja, dette gjør nok at mannen din går inn for å holde igjen en annen gang...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå