Gå til innhold

Mange unge jenter snuser....

Gjest Gjest_Guro_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Guro_*

Det er virkelig mange jenter som snuser! Jeg er 22 år, og mange av mine venninner snuser. Jenter på skolen snuser, jenter jeg møter på fest osv!

Kunne du blitt sammen med en jente som snuser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er virkelig mange jenter som snuser! Jeg er 22 år, og mange av mine venninner snuser. Jenter på skolen snuser, jenter jeg møter på fest osv!

Ja, hvis ho slutta med det umiddelbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ærlig innrømme at hvis jeg treffer ei jente og hun snuser eller røyker så er det turnoff med en gang. Mulig jeg er rar, men slik er jeg :P

Kunne såklart blitt sammen med ei som snuser/røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skal ærlig innrømme at hvis jeg treffer ei jente og hun snuser eller røyker så er det turnoff med en gang. Mulig jeg er rar, men slik er jeg :P

Kunne såklart blitt sammen med ei som snuser/røyker.

Hvorfor tro rdu at du er rar fordi du synes noe er turn off? Det er vanlig å synes at røykere og snusere er ekle.

Hvorfor godta alt? Kan du bli sammen med alt som beveger seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, æsj. Turnoff, stygt og ekkelt. Kline med ei som har kjeften full av klyser? Neitakk... Ser ut som hestetryner, både mannfolk og kvinnfolk som snuser. Røyk er hakket verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, usj. Jeg ville aldri nærmet meg en som verken røyket eller snuset, så kan ikke skjønne hvorfor menn ville gjøre det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan langt ifra bli sammen med alt som beveger seg. Hvis jenta hadde hatt det jeg leter etter og kjemien stemmer så er bare snus/røyking en bagatell som kan endres. (godtroende meg)

Hadde uansett aldri klint med ei som har snus i kjeften, det er vemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei. Heller ikke ei som røyker. De lukter og smaker ekkelt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men helst ikke mye. Så klart er det stort pluss om de ikke snuser og ikke røyker. Men er dama perfekt (- det) så lar jeg henne ikke glippe over sånt småting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så lenge hun ikke smaker snus når vi kysser er det samme for meg. Av ting man kan forandre på, synes jeg det hadde vært verre om hun hadde hatt rett pannelugg :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...