Gå til innhold

Levering på døra fra Iherb.com

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Bestilte varer fra iherb.com for første gang forrige uke og må så jeg ble overrasket over så rask levering (fra USA). Bestilte på lørdag og i går - onsdag - kom varene.

Jeg hadde ikke fått med meg at det var levering på døra (DHL) så det var bare flaks at jeg var hjemme, så spørsmålet til dere som har handlet på Iherb tidligere; er det alltid levering på døra og i så fall - funker evt. beskjed skrevet på ordren om at de må ringe ca. 1 time før de kommer e.l.?

Kunne godt tenke meg å handle der senere også, men litt trøblete hvis de plutselig bare dukker opp og det ikke er noen hjemme. Kunne jo levert til jobben, men fyker litt ut og inn der og så ikke alltid noen til stede.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestiller stort sett alltid mindre pakker der, og da kommer de i postkassen.

Men et par ganger har jeg storhandlet mat ol, og da har det bare dukket opp en lapp om at jeg kan tinge for å få det levert neste dag.

Funker kjempegreit :) (Hadde det ikke vært for heftig telefonangst, men det er slikt man har byttetjenester til :ler: )

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Det høres veldig bra ut. Er det flere valgmuligheter mht. levering når man bestiller? Jeg fikk kun opp DHL, men det var kanskje fordi varen var litt tung slik at hvis man bestiller varer med lavere vekt så vil andre/flere valg fremkomme?

Gjest Gjest
Skrevet
Det høres veldig bra ut. Er det flere valgmuligheter mht. levering når man bestiller? Jeg fikk kun opp DHL, men det var kanskje fordi varen var litt tung slik at hvis man bestiller varer med lavere vekt så vil andre/flere valg fremkomme?

Stemmer, opp til ca 1300 gram (1360 kanskje?) er det kun 4 dollar i porto og vanlig hentelappsystem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...