Gå til innhold

Har du vært skjult bruker?

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Når man er i forumet, kan man være fast bruker, "usynlig" fast bruker og gjest.

Hart dere vært usynlige noen gang, og hvorfor?

Skjønner jo at man vil være det hvis man eks har sagt man skal på ferie, og bare har lyvd, men det er vel ikke så mange som gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har faktisk ikke vært det. Har jo lagt merke til at det finnes skjulte brukere, men ikke skjønt helt poenget med at noen benytter seg av det. Hva er vitsen med å være skjult bruker??

Gjest Poirot
Skrevet

Kjenner en gutt som er sinnssykt mye på nett. Faren bor i USA, og han er skjult bruker av ICQ til tider, for faren er innom og kikker en gang i blant.

Men her er det jo flest voksne.

Skrevet

Jeg er det nå i sommer :oops:

Hvorfor? For at dere ikke skal se hvor mange ganger jeg faktisk er innom i løpet av en fridag :oops: :oops:

Burde kanskje ikke skrevet så mange innlegg da, siden jeg "avslører" meg selv på det :lol:

Avhengig? Jeg? Laaaangt ifra...... Men jeg vil jo ikke at dere skal vite at jeg ikke har noe liv i feriene egentlig :oops: Uhm, kanskje jeg skal slutte å skrive dagbok også, da? For dere ser jo der hvor lite liv jeg har :lol:

*klaske panna og fjerne skjult bruker status*

Lillian :ler:

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg skulle til og si det Lillian: man ser jo antall innlegg. Forøvrig tror jeg ikke du skal skamme deg:

Var med en venn som hadde lite å gjøre om dagene, satt på pub. Vennen min sa: "ser du han der borte ved diken. Han er her HVER ettermiddag, han!!" Så skjønte han jo hva han med dette hadde sagt...

Skrevet

nei, ikke her på KG..

Men jeg er stadig vekk "invisible" på icq, fordi det er ikke alltid jeg har lyst til å chatte men samtidig er jeg så nyskjerrig at jeg liker å se alle andre som er på listen min..

Skrevet

Jeg var skjult bruker helt til jeg skjønte hvordan man ble "åpen" bruker :hoho:

Gjest gjesta
Skrevet

Har aldri vært det, har aldri følt noe behov for det. (eller rettere sagt, har aldri skjønt vitsen...)

Skrevet

Nei ser da ingen grunn til det...

(og hvis det er noen som "alltid" ser meg her inne... --- så slår det vel begge veier.... :lol: )

Skrevet

Hva er skjult og åpen bruker da ????

Er det det at man kan se på hvert forum hvem som er inne der samtidig? Eller kan man se alle som er pålogget noe sted??

Skrevet

Jeg er vel usynlig hele tiden - tror jeg.

Hvorfor jeg satte meg opp som usynlig bruker i forumet - vet ikke, kanskje fordi det ikke spiller så stor rolle? Tenkte vel ikke over det - og har glemt det. Kanskje forandre - i tilfelle noen "skal ha tak i meg..."

Vet jo aldri.

Men selv legger jeg ikke merke til hvem som er i forumet, eller ikke - sender jeg PM - så regner jeg med at vedkommede svarer når det passer. Dessuten er det ikke sikkert man sitter ved pcen selv om man er i forumet...

Har kun operert under nicket mitt - ingen Dr. Jekyll og Mr. Hyde her i gården... (selv om jeg selvsagt ikke utbroderer hele livet mitt her - tenkte over det, hvor lite som kommer fram, egentlig, som er meg - men som ikke gjenspeiler seg her - men har jo ikke tid heller til å sitte her og skrive side opp og side ned om meg selv...holder med litt - ikke er det så forbasket interessant heller... )

Skrevet

En gang, men det var fordi jeg hadde glemt og logge meg inn......

Gjest Poirot
Skrevet
Er det det at man kan se på hvert forum hvem som er inne der samtidig? Eller kan man se alle som er pålogget noe sted??

Nederst på foruments åpningsside der alle underforumene står listet opp.

Skrevet

Nederst på foruments åpningsside der alle underforumene står listet opp.

Det gjør det visst - så langt ned har jeg aldri kommet :-)

Jeg er da en åpen bruker.

Skrevet

Jeg er åpen bruker.

koldbruna :vinke:

Skrevet

Jeg er også en åpen bruker. Har logga meg inn som gjest med vilje en gang.

Gjest Poirot
Skrevet
Jeg er skjult....

Trives med det!

Kan jeg spørre hvorfor?

Hva har det å si at noen ser at nå er tex på nett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...