Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ally_*
Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal starte engang. Jeg føler bare at jeg er dritlei. Lei av oppussinga og ryddinga her hjemme, lei av svigermor (for å si det mildt), lei av foreldrene mine (god grunn til det forresten), lei av sambo og har ikke energi til barna våre. Vi har 2 barn under 5 år.

Jeg har ofte tenkt hvor ble jeg av i livet? Ser jo selv at det høres utrolig egoistisk ut og at jeg nå har 2 barn, hus og sambo å ta meg av + at jeg går skole selv.

Jeg har i de siste 3 dagene vært sammen med søsteren min etter barna har lagt seg, vi har sett tv, sittet og snakket og vært på kino sammen. Jeg hadde sterkt behov for det, og det var godt. Tror ikke sambo skjønner hva jeg tenker. Jeg har ofte sagt det til han at jeg vil ikke sitte hjemme og at jeg er svært sosial og vil ute. Han har da sagt at han ikke har det samme behovet lengre, og trives hjemme. Det er greit det for meg det, men da skal da jeg få lov til å dra ut.

Savner livet. Jeg kjeder meg.

Det har skjedd mye i mitt liv, som jeg ikke skal skrive her, det blir for langt. Jeg begynner bare å bli lei av alt styret. Spesielt med mine foreldre.

Har nettopp vært på 2 ukers ferie til syden med svigers. Jeg ble rett og slett lei av de. Det er for mye av det gode noen gang (lang historie). Jeg har behov for ferie selv, fra alt her hjemme. Men det er uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...