Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Hvem skal sitte ved hovedbordet? brud,brudgom, foreldre evt besteforeldre og søsken om det er plass.
Gjest Elize Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 (endret) brud,brudgom, foreldre evt besteforeldre og søsken om det er plass. Syns dette med bordplassering er utrolig vanskelig. Jeg tror vi plasserer brud, brudgom, mamma, pappa, svigermor, svigerfar, bestemor og en venninne (som kommer fra utlandet og ikke kjenner så mange andre enn min bestemor) ved hovedbordet. Han har to søsken og jeg har en søster, men de har mann og barn, så derfor blir det ikke plass til de med hovedbordet. Da blir det 8 stk ved hovedbordet. Ellers har vi 37 gjester og vet ikke helt hvordan jeg skal stille bordene. Noen som har noen gode tips? Endret 23. juli 2009 av Elize
Cæmis Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Vi har så vidt sett på det, men regner med a det er oss (så klart) foreldre og besteofreldre. Søsken plasserer vi først ved vegge ender og i midten (vi sitter i E form).
Gjest Elize Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Vi har så vidt sett på det, men regner med a det er oss (så klart) foreldre og besteofreldre. Søsken plasserer vi først ved vegge ender og i midten (vi sitter i E form). Hvor mange blir dere til middag?
Cæmis Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Hvor mange blir dere til middag? Om alle kommer som vi ønsker å be så blir vi 65 mener jeg det var...
krillan Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Hvem skal sitte ved hovedbordet? Vi sitter brud, brudgom, foreldre, forlovere og søsken. Men vet ikke hva som er vanlig.
Gjest Elize Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Vi sitter brud, brudgom, foreldre, forlovere og søsken. Men vet ikke hva som er vanlig. Hvor mange er dere ved hovedbordet og hvor mange gjester ellers?
Gjest Elize Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 Jeg tror vi blir 8 stk ved hovedbordet. Blir det da plass til å sitte i en E, det blir 37 gjester utenom hovedbordet. Eller blir det å se bra ut med en hestesko?
Kohana Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Vi var 38 og jeg er glad vi valgte E. Da fikk vi alle ganske nærme oss. Vi var 8 ved hovedbordet. Foreldrene våre, farmor og en tante. En onkel på hver kortside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå