girrl Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg er forlover og skal arrangere utdrikningslag for bruden, og sliter med og finne noen morsomme leker til kvelden. Har aldri vært i utrikningslag selv, så har dårlig peiling for å si det sån. Vi kan ikke har noen drikke leker for bruden er gravid hehe, men setter pris på alle tips jeg kan få
Gullfia Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Hadde ikke så veldig mye leker i mitt utdrikningslag, men alle hadde tatt med seg en gave og så skulle jeg gjette hvem den var fra. Ble noen morsomme øyeblikk ut av det. Ellers var singstar en stor hit (selv om jeg IKKE kan synge )
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 SINGSTAR er suuupert:) Lykke til:)
Phaedra Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Forloveren min hadde også arrangert at alle hadde med seg gave og at jeg skulle gjette hvem det var fra. Det skulle bare være en liten ting som skulle gi meg assosiasjoner til noe vi hadde gjort sammen og jeg skulle fortelle bakgrunnshistorien til gaven. Fikk f.eks. en bok og kunne forklare at vi hadde vært på tur sammen med X (som ga gaven) når jeg leste den boka og ikke snakket om noe annet enn hvor dårlig den var resten av uka. Ellers hadde vi kubbespill (tror jeg det heter) og det var veldig gøy. Og vi hadde fotball.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå