Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Hva er greia med at halvparten av dagens tegneserier inneholder vold? Når jeg var liten gikk det i noddy, postmann pat, mumitrollet, sesam stasjon osv. Nå er det nesten bare sånne tegnefilmer med samme tema som science fiction og drama-filmer.. Sitter med mitt 6 år gamle tantebarn, og tegnefilmen er full av slag i ansiktet og sparking osv..
Imbær Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Dette er noe som forundrer meg også. De såkalte barnekanalene på TV inneholder utrolig mye som jeg mener ikke egner seg for barn. Det har noe med hvilke holdninger som skapes av å se på slikt tull.
Gjest keith Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Er ikke Donald voldelig,eller Knoll og Tott? Onkel Skrue pleier å banke Donald med stokken sin hvis han gjør en tabbe.Bare tenk på Knoll og Tott.Kaptein Vom juler opp gutta sine med lyst og behag.Og megler Smekk er en sadistisk jævel som elsker å banke unger.Hvis fru Vom ser at gubben er lat og udugelig,da er hun ute med kjevla for å banke han i huet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå