Gjest silja23 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Typen min er veldig bra fyr, kjekk og alt, snill og super. Eneste liten ting som kan irritere meg innimellom er hvis han tuller på en speseill måte, da hever han stemmen og får sånne feminie fakter...Det er jo bare tull , men jeg syns det erlitt turn off. Hvordan skal jeg si det til han? Helt latterlig teit, men må bare få han til så slutte. Han er en super kar ellers, så vil ikke at dette skal gjøre at jeg dropper han. Man merker ikke det på han til daglig sånn ute blandt folk, men han har en tendes til å være litt sånn av og til alene med meg. Hvordan løser jeg dette på en bra måte?
Gjest EmilyLane Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 La fyren være teit da! Så lenge han ikke gjør det ukomfortabelt for deg offentlig, gjør det vel ikke noe? Jeg er/var megateit med exen, laga gulpelyder og lata som om jeg var Zoidberg i Futurama på gata. Så lenge dette bare irriterer deg og ikke er et genuint forholdsproblem synes jeg du skal la han være teit. Er altfor mange gutter som ikke tør sånt.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Typen min er veldig bra fyr, kjekk og alt, snill og super. Eneste liten ting som kan irritere meg innimellom er hvis han tuller på en speseill måte, da hever han stemmen og får sånne feminie fakter...Det er jo bare tull , men jeg syns det erlitt turn off. Hvordan skal jeg si det til han? Helt latterlig teit, men må bare få han til så slutte. Han er en super kar ellers, så vil ikke at dette skal gjøre at jeg dropper han. Man merker ikke det på han til daglig sånn ute blandt folk, men han har en tendes til å være litt sånn av og til alene med meg. Hvordan løser jeg dette på en bra måte? Synd du ikke møtte ham litt senere i livet. Det er nok av kvinner somer eldre enn deg som savner at partneren er litt mer leken..
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Typen min er veldig bra fyr, kjekk og alt, snill og super. Eneste liten ting som kan irritere meg innimellom er hvis han tuller på en speseill måte, da hever han stemmen og får sånne feminie fakter...Det er jo bare tull , men jeg syns det erlitt turn off. Hvordan skal jeg si det til han? Helt latterlig teit, men må bare få han til så slutte. Han er en super kar ellers, så vil ikke at dette skal gjøre at jeg dropper han. Man merker ikke det på han til daglig sånn ute blandt folk, men han har en tendes til å være litt sånn av og til alene med meg. Hvordan løser jeg dette på en bra måte?Du må ikke finne på å si noe, du må håpe at han forstår uten at du sier et ord!
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 (endret) Jeg er/var megateit med exen, laga gulpelyder og lata som om jeg var Zoidberg i Futurama på gata. Du høres seriøst kul ut! Bra med jenter som - har litt dårlig humor - og ikke tar seg selv så høytidelig all the time. Men til Ts: Om det plager deg, så kan du jo bare si det da. Gi han først en del komplimenter og så sniker du inn, "kan du ikke slutte med det, jeg liker det ikke". Så fixer vel det seg, men jeg hadde spart meg for ord som "turn off, jeg blir kvalm osv." litt vanskelig å ikke bli småirritert av en sånn kritikk. Det at han fleiper å gjør seg til er vel også bare et uttrykk for at han er komfortabel med deg og er seg selv. Noe som i utgangspunktet er ubetinget positivt spør du meg... Endret 23. juli 2009 av kristian82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå