Gjest silja23 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Typen min er veldig bra fyr, kjekk og alt, snill og super. Eneste liten ting som kan irritere meg innimellom er hvis han tuller på en speseill måte, da hever han stemmen og får sånne feminie fakter...Det er jo bare tull , men jeg syns det erlitt turn off. Hvordan skal jeg si det til han? Helt latterlig teit, men må bare få han til så slutte. Han er en super kar ellers, så vil ikke at dette skal gjøre at jeg dropper han. Man merker ikke det på han til daglig sånn ute blandt folk, men han har en tendes til å være litt sånn av og til alene med meg. Hvordan løser jeg dette på en bra måte?
angeleyes Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Prøv å si det på en pen måte, selv om det sikkert ikke er så lett. Kan jo si noe slikt som at du ikke er så veldig glad i at han tuller på denne måten. Husk å også si noe positivt til ham slik at han ikke føler at du bare "hakker" på ham.
Kamikatze Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Typen min er veldig bra fyr, kjekk og alt, snill og super. Eneste liten ting som kan irritere meg innimellom er hvis han tuller på en speseill måte, da hever han stemmen og får sånne feminie fakter...Det er jo bare tull , men jeg syns det erlitt turn off. Hvordan skal jeg si det til han? Helt latterlig teit, men må bare få han til så slutte. Han er en super kar ellers, så vil ikke at dette skal gjøre at jeg dropper han. Man merker ikke det på han til daglig sånn ute blandt folk, men han har en tendes til å være litt sånn av og til alene med meg. Hvordan løser jeg dette på en bra måte? Du dropper ham, og fortsetter å lete til du finner en som er 110 % perfekt i dine øyne, og så enda litt til. Eller kjøper deg ei bikkje du kan drive lydighetstrening med hele dagen, om du vil... Han fortjener ei som liker ham for den han er.
Fat Sally Lee Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Ignorer ham når han gjør det, men ikke si noe om at det irriterer deg. Han legger nok av seg uvanen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå