Gjest No wonder women Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Hei Noen som kan anbefale en god trådløs mus. Ikke alt for dyr.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har denne på min bærbare, kanskje litt dyr, men den er kjempeok å bruke + at mottakeren er så liten at den ikke er i veien. Tidligere hadde jeg et par slike varianter, men de ødela jeg ganske fort fordi mottakeren hekter seg borti alt mulig rart. Anbefaler derfor absolutt å finne en med liten mottaker. Om du skal ha til en stasjonær pc trenger man jo ikke ta hensyn til akkurat det.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Ida igjen - ser nå at den "gode" musa er mye billigere på elprice.
Gjest No wonder women Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Takk for tips. Men den var litt dyr ja.
pittie Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 http://www.elprice.no/data/tastatur-mus/lo...ouse-910-000241 Den anbefaler jeg. Bruker min til surfing og gaming Men kanskje den blir litt dyr den og? Den andre som ble nevnt her derimot liker jeg ikke. Altfor liten og knøtete, men det kommer vel ann på hva man bruker den til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå