Nebel Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Hei Jeg har tidligere prøvd EM sin sminke, og sånn faremssig og konsistens og alt det derre var jeg veldig fornøyd med. Det jeg har å utsette på mineralsminke er rett slett at det drysser ut når man åpner forpakningen og sidne jeg har vært ltit ute å reist har flere av boksene blitt ødelagt og strødd utover toalettmappa. Så slutta derso med det. Så jeg bare lurer på om det pleier å være sånn, eller om dere bruker annen forpakning som er bedre. Dett er mer et praktisk spm. Takk for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Det drysser fra mine EM foundationbokser også, selv om jeg skyver over det lokket eller hva det nå kalles. Har teipet igjen halvparten av hullene. Det hjalp litt, men drysser fortsatt. Irriterende! Det drysser jo ikke ut av selve boksen for den er det jo skrulokk på, men når jeg åpner boksen er det pulver over alt, og det drysser masse ut.
-Englefjes- Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg kjøpte meg en miksekrukke (litt ned på denne siden) siden jeg ofte blander to foundationer fra EM. Den holder langt bedre på foundationen enn de vanlige boksene synes jeg; det lokket som skyves over hullene sitter mye bedre. Det hjalp mye på sølet.
Nebel Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2009 Takk for svar! Er det noen som har prøvd tikei mineralsminke? Og er boksene deres mer solide? Problemet mitt er ikke bare at det detter ut, men også som sagt da jeg har reist ,ed pudderet (i koffert, skulle kanskje ikke gjort det?) så sprakk lokket på boksen og alt ut i bagen...kjipt!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Etter at EM begynte med lokk over hullene (det skyvelokket, altså) har jeg ikke hatt noe problem med at det drysser. Tikei har ikke ekstra lokk, så der drysser det, ja. Mange tipser om at man skal stikke små hull i plasten som sitter over hullene når man får boksen i stedet for å ta den av, slik at mindre skal drysse ut, men da synes jeg for lite kommer ut når jeg faktisk skal bruke sminken :gjeiper: Hva med å fylle tomrommet i lokket med bomull eller noe sånt når du reiser? Hvis du pakker det tett nok vil jo ingenting kunne drysse ut?
Nebel Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2009 Etter at EM begynte med lokk over hullene (det skyvelokket, altså) har jeg ikke hatt noe problem med at det drysser. Tikei har ikke ekstra lokk, så der drysser det, ja. Mange tipser om at man skal stikke små hull i plasten som sitter over hullene når man får boksen i stedet for å ta den av, slik at mindre skal drysse ut, men da synes jeg for lite kommer ut når jeg faktisk skal bruke sminken :gjeiper: Hva med å fylle tomrommet i lokket med bomull eller noe sånt når du reiser? Hvis du pakker det tett nok vil jo ingenting kunne drysse ut? Åh jeg visste ikke EM har fått ny forpakning....Jepp det er vel å passe bedre på åssen man pakker det ned, evt ta med i håndbagasjen...Kanskje jeg lager problemer ut av ingenting ? Men ellers er det noen som har testet Tikei sin mineralfoundation?
Jade Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Takk for tipset om bomull! Jeg har testet Tikei sin foundation, men bare sample, så jeg vet ingenting om de vanlige boksene, om de lekker osv. Jeg tålte den ikke, men har ellers bare lest positive erfaringen om den på nett. Det er jo bare å bestille noen prøver å se om den funker for deg
Kirby Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Da jeg hadde de gamle boksene til EM la jeg en bomullspad nedi boksen før jeg skrudde på lokket, da var det ganke tett og lakk ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå