Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #1 Skrevet 3. august 2003 Her kan dere skrive en låt hver som dere anbefaler alle en liten lytt på. Min: Anastasia- Once upon a december (fra tegnefilmen, nyyydelig sang!)
*Lillian* Skrevet 3. august 2003 #2 Skrevet 3. august 2003 Mitt tips: "Crash into me" med Dave Matthews Band Lillian *mimre*
Gjest fryse på ryggen-låt Skrevet 3. august 2003 #4 Skrevet 3. august 2003 Ta og last ned When you believe m Withney Houston & Mariah Carey. Gud, jeg får ståpels på ryggen.
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2003 #6 Skrevet 24. august 2003 Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia Clea
Malou Skrevet 24. august 2003 #7 Skrevet 24. august 2003 Des'ree - 'It's okay' fra det nye albummet 'Dream Soldier' Jennifer
Milo Minderbinder Skrevet 24. august 2003 #8 Skrevet 24. august 2003 Ishtar: Last kiss. Og jada........jeg har vært i de sydlige breddegrader..... Milo
manji Skrevet 24. august 2003 #13 Skrevet 24. august 2003 Vodafone har en reklame jingle (sånn som telenor hadde med "Savner deg") som er favoritt låten min. Eller, dvs, den er ikke favoritt låten min, men jeg har et spesielt forhold til den. Fikk den med meg (så det hold) når jeg bodde i irland, og nå som jeg er tilbake, så er det den som tar meg tilbake. Er usikker på hvem det er som har laget den, men den heter "Can you dig it". Det burde vel holde hvis du vil søke etter den i dc, kazaa eller winmx. Du kan eventuelt prøve og legge til vodafone som et stikkord. For de som ikke vet hva vodafone er, trykk her
manji Skrevet 26. august 2003 #17 Skrevet 26. august 2003 Damien Rice hørte jeg faktis for første gang sist uke. En venn av meg sendte meg et album av dem igjenom msn. Falt absolutt i min smak. Hørt mye på de i den siste uken.
bippbipp Skrevet 26. august 2003 #18 Skrevet 26. august 2003 Kine Hellebust"Det handler om å leve".....da kommer min ståpels...men den må spilles høyt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå