Miss X Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har blå øyne med sjatteringer jeg selv alltid har synes har vært pent, men i det siste har jeg begynt å tvile. Over alt hører jeg om jenter med "nydelige, grønne øyne" eller "dype og vakre brune øyne". Hva er finest? Hva setter menn helst pris på?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 det finnes virkelig ikke noen fasitsvar på hva gutter liker best her.. jeg vet om gutter som ser etter blonde jenter med blå øyne, og jeg kjenner også noen som synes brune øyne er penest.. en venninne av meg har mørkt hår og g blå øyne, dette synes jeg er fantastisk! ellers er jo lyst hår og brune øyne synes jeg... alle har forskjellig smak, og bra er det
mari4ever Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 det finnes virkelig ikke noen fasitsvar på hva gutter liker best her.. jeg vet om gutter som ser etter blonde jenter med blå øyne, og jeg kjenner også noen som synes brune øyne er penest.. en venninne av meg har mørkt hår og g blå øyne, dette synes jeg er fantastisk! ellers er jo lyst hår og brune øyne synes jeg... alle har forskjellig smak, og bra er det veldig forskjellig men synes også at jenter med mørkt hår og blå øyne er nydelig:) Ellers er jeg lys blond med grønne øyne med litt grått i. er egentlig fornøyd med det!
Gal_dame Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Liker blå/grå øyne best, spesielt i sammenheng med svart hår.
Gjest Lancelotte Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Grøøønne Men det kommer jo også utrolig mye ann på øynene ellers også.. Noen øyne føler man man kan se helt inn til sjelen i, mens andre.. vel.. er mer ordinære.
LaBelle Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg liker best blå Endret 24. juli 2009 av LaBelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå