Gå til innhold

Jeg er SÅ kjedelig

Fremhevede innlegg

Gjest Sjenert
Skrevet

Ja, jeg er DØNN kjedelig i sengen. Det mest spennende jeg selv har villet gjort er sex offentlig anywhere, og en go en i skauen, DET kan jeg like. Men ikke i noen spennende stillinger eller noe, ja for det er der det stopper. Enten står jeg på alle 4, bøyer meg over kjøkkenbenken, eller den vanlige misjonær. Jeg tørr IKKE være den aktive parten. Dette er nok litt pga. dårlig selvtillit med utseende, og jeg tenker at en litt større jente ikke burde show off så mye, heller gjemme seg.. Ikke særlig gode tanker altså. Jeg er 23, og han er 34, vi har vært sammen i 4 år. Han er kåt som en ungfole og jeg er kjedelig og inntørka som ei gammekjærring.

Hjelp, noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike ting er vanskelig, du må nesten kikke litt i deg selv og utforske hvor langt vil du gå. Start med ting som er bitte litt flaut, du får nok en positiv reaksjon skal du se.

;) Jobb deg oppover, det vil kanskje ta tid, men er verdt det.

Skrevet

Du kan jo prøve å ta bind rundt øynene hans? Da slipper du å bekymre deg for ditt eget utseende, eller at han skal se hvordan du oppfører deg hvis du er den aktive part. Dessuten kommer han garantert til å syns at det er dritspennende..

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

Samme her!! jeg er ikke nødvendigvis kjedlig vil jeg si, har god fantasi og kunne tenkt meg forskjellige stillinger, men for det første så er jeg sjenert. Jeg og samboern snakker godt sammen ellers, men i senga blir vi liksom stille og kanskje litt forlegne, i steden for å ta lett på det, og kanskje tom bruke litt humor...

Dessuten har jeg vestibulitt som gjør at jeg får så vondt under samleie, og bare misjonæren funker bra for meg.... vet ikke hva jeg skal gjøre.. det med bind for øynene var et godt råd, har faktisk tenkt på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...