vilja Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Han har ikke akkurat sagt revurdert, men han har sagt at han er i tenkeboksen. Jeg vil si det er revurdering. Han vurderer nå i disse dager, om han vil satse på meg. Vi har truffet hverandre gjevnlig gjennom to år, og mange times telefonsamtaler, sms, og msn. Jeg har vært noe hard mot han, da jeg følte meg presset økonomisk av han. Han trakk seg da unna. Dette er ca en mnd siden. -Og jeg blir agressiv når jeg blir usikker. Da må jeg finne ut og analysere hva som sies og ikke sies. Han er veldig ærlig, og sier det som det er , men der er det han ikke sier som jeg merker meg. Han sier også at han vet ikke om det er rett tid for han. (Jeg har barn) - Mulig han ser fremover til barna har flyttet? Mulig han har visst det om "rett tid" helt siden vi traff hverandre. Kanskje det er min agresivitet som er hans unnskyldning. Han skylder på det ene og det andre når han ikke tar kontakt. Jeg blir mistenksom, ikke på at han har andre, men at han finner på unnskyldninger for å la være å ta kontakt. To år gitt, rett ut.
Minttu Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har ingen råd å komme med desverre, men dette her hørtes utrolig kjedelig og trist ut! Håper det går bra med deg og at dette løser seg
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Om du følte deg presset økonomisk av han, er det vel du som burde trukket deg unna han?
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 jeg leste nylig en bok som heter "han er faktisk ikke innteresert" den anbefalles på det varmeste, både til de som er single og i forhold.. den handler om fakta og tegn og råd som vi vet og som vi forteller venninner hele tiden, men aldri følger selv. løp å kjøp!!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Altså, dersom han har presset deg økonomisk, og deretter trekker seg unna deg fordi du har reagert på det, høres det jo ut som han manipulerer deg. Eller?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 jeg leste nylig en bok som heter "han er faktisk ikke innteresert" den anbefalles på det varmeste, både til de som er single og i forhold.. den handler om fakta og tegn og råd som vi vet og som vi forteller venninner hele tiden, men aldri følger selv. løp å kjøp!! Høres ut som en måte å få kvinner til å tvile på seg selv og tro at en gutt umulig kan være interessert dersom han ikke følger boka.
Carlize Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Altså, dersom han har presset deg økonomisk, og deretter trekker seg unna deg fordi du har reagert på det, høres det jo ut som han manipulerer deg. Eller? Jeg er enig. Høres ut som manipulasjon og utnyttelse, men du som står i det vet selvsagt bedre enn meg. Jeg har også lest boka "han er faktsik ikke interessert" og synes ikke det er en bok som får deg til å tvile på din egen attraktivitet eller verdi, jeg synes faktsik heller tvert i mot, og når man leser så er det også sånt man egentlig vet, men ofte ikke klarer å akseptere og ta konsekvensene av selv når egne følelser er med i spillet.. Forresten, så en liten artikkel inne på kvinneguiden i dag også om akkurat dette emnet, kanskje du skulle ta en kikk på det? Håper alt ordner seg til det beste for deg (og barna dine) Lykke til! Legger ved linken under her.. http://www.kvinneguiden.no/magasin/sex_og_...t_tilbake/70222
Go'jenten Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Jeg er vel der selv. Eller vi har vel egentlig slått opp, men han er fremdeles ikke sikker. Jeg elsker han, jeg vil ikke ha andre, så jeg venter. Jeg er bare redd jeg må vente forgjeves.
vilja Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har ikke blitt presset økonomisk, men jeg følte meg presset fordi han snakket mye om økonomi, og hvor lyst han hadde på å gjøre ting, og å kjøpe ting. Og jeg gjorde det mulig økonomisk for han. Det var mitt valg om jeg ville hjelpe han, og ettersom jeg tar hint fort, så var jeg veldig snar. Den det er så klart min feil. Men jeg ble aggresiv fordi jeg følte at jeg ikke hadde så mange midler til han. Jeg har ikke hørt fra han. Jeg ser tilbake, og skal lese litt i dagbokenmin bakover i tid. Det er faktisk en del tegn der. Jeg husker godt at jeg ville vite hvor jeg stod i forholdet, og at jeg ville være kjæresten hans et halvår ut i det. Han var noe nølende, og sa at han så jo hvor forholdet gikk. Etter som jeg er en bokorm, så kommer jeg til å lese den boka. Håper den finnes på biblioteket.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Litt sleipt av han å hinte om og ta i mot penger da, når han var så usikker på forholdet.
Gjest Miley Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Litt sleipt av han å hinte om og ta i mot penger da, når han var så usikker på forholdet. Ja, det tenkte jeg og.
onyx Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Da må jeg finne ut og analysere hva som sies og ikke sies. Han er veldig ærlig, og sier det som det er , men der er det han ikke sier som jeg merker meg. Og kanskje han ikke tar kontakt fordi det er veldig vanskelig å forsvare seg mot overanalysering av ting man faktisk ikke har sagt, eller gjort? Hvis han er så ærlig som du sier, hvorfor bruker du da tid på å analysere det han ikke sier? Og henger deg opp i hint han kanskje faktisk ikke har gitt i utgangspunktet?
vilja Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. juli 2009 Han har tatt kontakt, og han har sakt at han vil være for seg selv. Finne ut hva han vil. Om han skulle savne meg vilt og hemningsløst skulle han sende melding..... Synes ikke noe om dette. Blir som å gå på gress. Jeg er vel singel nå. -Om han skulle ta kontakt, så vet man ikke om når neste gang kommer for "å være alene og finne ut hva man vil" kommer.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #14 Skrevet 24. juli 2009 Han har tatt kontakt, og han har sakt at han vil være for seg selv. Finne ut hva han vil. Om han skulle savne meg vilt og hemningsløst skulle han sende melding..... Synes ikke noe om dette. Blir som å gå på gress. Jeg er vel singel nå. -Om han skulle ta kontakt, så vet man ikke om når neste gang kommer for "å være alene og finne ut hva man vil" kommer. Ofte blir de mer interesserte hvis de får litt motstand... Kanskje du skal finne ut av hva du vil og sette noen grenser for deg selv? Det er mer spennende med mennesker som man ikke helt vet hvor man har.
vilja Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2009 (endret) Til siste gjest. Jeg gjør ikke så mye vesen av meg. Jeg er en stille person i forhold. Han viste ikke helt hvor han hadde meg. Det sa han gjentatte ganger. Men til å ikke være så giga interessert i meg, så var dette forholdet veldig bra. Hvordan er det når han virkelig er interessert tro? Ja, ja. Det er mange som har det værre. Endret 24. juli 2009 av vilja
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #16 Skrevet 24. juli 2009 Det var mitt valg om jeg ville hjelpe han, og ettersom jeg tar hint fort, så var jeg veldig snar. Den det er så klart min feil. Men jeg ble aggresiv fordi jeg følte at jeg ikke hadde så mange midler til han. Bzzzt! Her stinker det (av han). Avstandsforhold der det skal hjelpes med penger, aldri bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå