Gå til innhold

Hudpleieakademiet

Gjest gjesti

Anbefalte innlegg

Gjest gjesti

Hei!

Noen som har peiling på pensumlista hos hudpleieakademiet 2009? Har lett meg grønn men finner ikke noe informasjon om hvilke bøker jeg må kjøpe inn. Så lurer jeg på om det er pålagt med hvite helsesko, altså om det ikke er lov å ha helsesko med andre farger? Invisterte i et par til 1000 kr som desverre hadde sort såle.

Har du noe annen informasjon/erfaringer med denne skolen mottas det med takk :) Begynner alene så gruer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
Hei!

Noen som har peiling på pensumlista hos hudpleieakademiet 2009? Har lett meg grønn men finner ikke noe informasjon om hvilke bøker jeg må kjøpe inn. Så lurer jeg på om det er pålagt med hvite helsesko, altså om det ikke er lov å ha helsesko med andre farger? Invisterte i et par til 1000 kr som desverre hadde sort såle.

Har du noe annen informasjon/erfaringer med denne skolen mottas det med takk :) Begynner alene så gruer meg litt.

Hei!

Jeg lurer på akkurat det samme! begynner alene jeg og, så da er vi vertfall 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det står hvite helsesko med hvit såle (kan nok være lys beige eller lysegrå såle også), men ikke sort. Hva slags bøker som trengs skal stå i studiekontrakten som du antagelig har skrevet under.

Er det kveldsskolen? :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*

Hei!

Jeg skal også begyne på hudpleieakademiet nå (kveldsskole). Husker ikke hvor jeg så det, mulig i papirene som kom i posten. Men jeg har hvertfall kjøpt hudpleiere 1,2 og 3, og den forunderlige kroppen.

Frida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...