Gjest Gjest_jorun_* Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Hei på dere! Jeg trenger å komme meg vekk noen måneder, selv om det må bli om et halvt år pga jobben.. men planlegging må til og jeg trenger tips!!! Etter det ble slutt med min samboer etter 6 år trenger jeg komme meg vekk fra oslo, bli kjent med nye mennesker og oppleve masse!! Jeg trenger rett og slett en pause fra hverdagen for en periode.. MÅL: Jeg VIL lære meg og surfe og jeg VIL lære meg språk. (spansk,fransk,italiensk.. eller kanskje bedre engelsken min!) Noen gode språkskoler? Jeg har sett på reisemål som feks. biarritz, barcelona, nice, costa rica osv. MEN kommer ingen vei!! Noen som har noen slike opplevelser og dele? Gjerne på en slags camp med flere mennesker(har sett på surfecamp men de varer som regel 1 uke bare), gjerne reise litt rundt for å se flere land. Men det er så vanskelig å vite hvor jeg skal begynne. Kan gjerne få tips til et sted som bare MÅ ses og oppleves, men kanskje ikke helt alene som jeg skal. Please! Alt av reisetips hjelper.
Monarabb Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Jeg anbefaller varmt programmet til GoStudy! Stikk til Bali, lær deg å surfe og bli kjent med en annen kultur og fantastiske mennesker...!!!
Gjest reiseglad, ikke innligget Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 http://www.gatewaycollege.no/forside/bali/ I tillegg til studier, kan du surfe så mye du ønsker, studere indonesisk ex.phil/ex.fac, eller div. sportsgrener (også surfing, tror jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå