Gjest Lille-John Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Ser det er mange penis-tråder her, med delte meninger om størrelsen har noen betydning. Likevel poster jeg dette innlegget med litt det samme tema, men sett fra siden til en mann med stor. Gjennom "alle år" har jeg fått så mye sex som jeg påstår at jeg ville gått glipp av hvis jeg ikke hadde et stort utstyr. Jeg har ikke tall på de gangene jeg er regelrett sjekket opp av småfulle jenter (og ettterhvert kvinner) kun fordi de visste at jeg var stor. Jeg snakker selvfølgelig hovedsakelig om fyllesex og ONS, men et par forhold har også begynt på denne måten. Jeg har lært at det er svært delte meninger blandt jenter om pikkstørrelse er viktig, og eventuelt HVOR viktig. Det som er sikkert er at ryktene går. Jeg vokste opp i en mellomstor by og flyttet til en annen av nogenlunde samme størrelse i midten av tjueårene. Men jenter snakker sammen, og selv om jeg ikke har noen gigakuk, så er den godt over snittet og stor nok til at ryktene går. Hvordan skal jeg ellers tolke det når en vilt fremmed jente står foran meg og spør om jeg vil være med henne hjem. Med en knisende kommentar som "Jeg skulle gjerne kjent superkuken din mellom beina i natt". Ikke bare ved ett, men ved mange tilfeller. Samtidig har jeg også ofte opplevd å bli avvist i sjekkeforsøk med begrunnelser som "Jeg driter vel i den agurken din". Og jeg har ALDRI vært så platt at jeg har prøvd å skryte av stor kuk. Dette bekrefter kanskje det som hevdes i dette forumet, at noen liker dem store og andre gir komplett f. Så det er ingen sensasjon. Men the bottom line er likevel at jeg tross alt har fått så mange tilbud, som jeg ofte har takket ja til, kun fordi jeg er velutstyrt. "Dessverre" har jeg bodd i Oslo de siste årene, og her er forholdene såpass mye større (no pun intended!) at man drukner i mengden. Nå må jeg jobbe hardere for "føden", men det er til syvende og sist det beste.
Gjest womenwomen Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Ser det er mange penis-tråder her, med delte meninger om størrelsen har noen betydning. Likevel poster jeg dette innlegget med litt det samme tema, men sett fra siden til en mann med stor. Gjennom "alle år" har jeg fått så mye sex som jeg påstår at jeg ville gått glipp av hvis jeg ikke hadde et stort utstyr. Jeg har ikke tall på de gangene jeg er regelrett sjekket opp av småfulle jenter (og ettterhvert kvinner) kun fordi de visste at jeg var stor. Jeg snakker selvfølgelig hovedsakelig om fyllesex og ONS, men et par forhold har også begynt på denne måten. Jeg har lært at det er svært delte meninger blandt jenter om pikkstørrelse er viktig, og eventuelt HVOR viktig. Det som er sikkert er at ryktene går. Jeg vokste opp i en mellomstor by og flyttet til en annen av nogenlunde samme størrelse i midten av tjueårene. Men jenter snakker sammen, og selv om jeg ikke har noen gigakuk, så er den godt over snittet og stor nok til at ryktene går. Hvordan skal jeg ellers tolke det når en vilt fremmed jente står foran meg og spør om jeg vil være med henne hjem. Med en knisende kommentar som "Jeg skulle gjerne kjent superkuken din mellom beina i natt". Ikke bare ved ett, men ved mange tilfeller. Samtidig har jeg også ofte opplevd å bli avvist i sjekkeforsøk med begrunnelser som "Jeg driter vel i den agurken din". Og jeg har ALDRI vært så platt at jeg har prøvd å skryte av stor kuk. Dette bekrefter kanskje det som hevdes i dette forumet, at noen liker dem store og andre gir komplett f. Så det er ingen sensasjon. Men the bottom line er likevel at jeg tross alt har fått så mange tilbud, som jeg ofte har takket ja til, kun fordi jeg er velutstyrt. "Dessverre" har jeg bodd i Oslo de siste årene, og her er forholdene såpass mye større (no pun intended!) at man drukner i mengden. Nå må jeg jobbe hardere for "føden", men det er til syvende og sist det beste. Du har helt rett i dine mistanker om oss jenter ! Ja vi prater med hverandre - og ryktene sprer seg fort blant alle jentene i byen om du har en stor pikk .Klart noen blir extremt nyskjerrige på deg - og vil prøve deg selv - for å se om dette virkelig stemmer - det de har hørt om deg : ) Så bor du i en mellom stor by - vet nok alle jentene der hva du har for slags utstyr ...he he Føler du deg litt utnyttet & misbrukt som mann ? Syns du de harver over deg - som menn sier ofte selv ? Kunn forde du har stor kuk - og alle tilsynelatende vet det ? Du havner nok ofte bortti useriøse damer som kunn er intrisert i en ting ...tror jeg : ) Nemlig pikken din - og ikke deg . Han jeg kjenner - er blitt en " gigolo " .Alle vil ha seg en ONS med han - men ingen vil bli sammen med han .Kanskje forde han har knullet nesten allt på 2 ben i den lille byen - og alle jentene vet det ? Ikke så kult å ha en mann som alle veninnene har knullet før deg ...he he Slike med DIGERT UTSTYR - ser det ut som jentene deler på seg imellom .
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 En "bekjent" av meg har en stor penis.. Men i motsetning til ts, bruker han en annen taktikk; nemlig å skryte av den, vise den frem (ja, seriøst), eller vise "bulen" i buksa. Patetisk - men han får likevel damer i fleng. En kamerat av meg har også en stor penis, og bor i en liten by.. Han mistet sikkert ikke jomfrudommen sin før han var 20 år, fordi han var så sjenert av seg. Men når han først "fikk seg" - så var han plutselig rene playeren.. han fikk napp helg etter helg.. veninner av veninner av veninner osv.. en "ond" sirkel Men så ble det plutselig en tørke periode - og han flyttet et annet sted (til en større by). Kanskje han gikk tom for de kuk sultne jentene Ikke vet jeg. Poenget mitt med dette, det er vel som womanwoman sier, at rykter spres raskt... og at de som har store peniser ER ettertraktet. Slike kvinner kan umulig være noe å samle på.. (får jeg som ikke har en monster penis trøste meg med ).
Cuckold Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Du har helt rett i dine mistanker om oss jenter ! Ja vi prater med hverandre - og ryktene sprer seg fort blant alle jentene i byen om du har en stor pikk .Klart noen blir extremt nyskjerrige på deg - og vil prøve deg selv - for å se om dette virkelig stemmer - det de har hørt om deg : ) Så bor du i en mellom stor by - vet nok alle jentene der hva du har for slags utstyr ...he he Føler du deg litt utnyttet & misbrukt som mann ? Syns du de harver over deg - som menn sier ofte selv ? Kunn forde du har stor kuk - og alle tilsynelatende vet det ? Du havner nok ofte bortti useriøse damer som kunn er intrisert i en ting ...tror jeg : ) Nemlig pikken din - og ikke deg . Han jeg kjenner - er blitt en " gigolo " .Alle vil ha seg en ONS med han - men ingen vil bli sammen med han .Kanskje forde han har knullet nesten allt på 2 ben i den lille byen - og alle jentene vet det ? Ikke så kult å ha en mann som alle veninnene har knullet før deg ...he he Slike med DIGERT UTSTYR - ser det ut som jentene deler på seg imellom . Tror det er et luksusproblem, noe guttene med godt over gjennomsnittet-pikk lever veldig godt med. Og jeg har heller ikke inntrykk av at det er noe stort problem at en gutt har ligget med mange jenter. Tvert imot er det et tegn på at han oppfattes som attraktiv, og på samme måte som kvinner finner menn med status og makt ekstra attraktive, bidrar det til en manns attraktivitet at du som kvinne vet at han er populær hos damene. Det er få kvinner som i praksis holder seg unna populære menn. For øvrig interessant det du skriver om forholdene i små og mellomstore byer. Selv synes jeg man skulle gjøre som man gjorde i Danmark på syttitallet, la gutter og jenter dusje sammen på skolen. Guttenes utrustning vil jo uansett være allmennkunnskap blant jentene.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Tror det er et luksusproblem, noe guttene med godt over gjennomsnittet-pikk lever veldig godt med. Og jeg har heller ikke inntrykk av at det er noe stort problem at en gutt har ligget med mange jenter. Tvert imot er det et tegn på at han oppfattes som attraktiv, og på samme måte som kvinner finner menn med status og makt ekstra attraktive, bidrar det til en manns attraktivitet at du som kvinne vet at han er populær hos damene. Det er få kvinner som i praksis holder seg unna populære menn. For øvrig interessant det du skriver om forholdene i små og mellomstore byer. Selv synes jeg man skulle gjøre som man gjorde i Danmark på syttitallet, la gutter og jenter dusje sammen på skolen. Guttenes utrustning vil jo uansett være allmennkunnskap blant jentene. Tror nok du kan slappe av. Selv om det TS skisserer sikkert gjelder mange kvinner er det på langt nær alle kvinner som har slike holdninger til menn, samliv og sex som det womenwomen har. Hun "glemte" jo nemlig å kommentere den andre siden, at han også faktisk hadde blitt avvist til tross for at han har en stor kølle når han brukte det som sjekketriks. Men, det er jo ikke første gangnen womenwomen klipper og limer inn det som passer med hennes eget veldig forenklede verdensbilde...
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Tror det er et luksusproblem, noe guttene med godt over gjennomsnittet-pikk lever veldig godt med. Og jeg har heller ikke inntrykk av at det er noe stort problem at en gutt har ligget med mange jenter. Tvert imot er det et tegn på at han oppfattes som attraktiv, og på samme måte som kvinner finner menn med status og makt ekstra attraktive, bidrar det til en manns attraktivitet at du som kvinne vet at han er populær hos damene. Det er få kvinner som i praksis holder seg unna populære menn. For øvrig interessant det du skriver om forholdene i små og mellomstore byer. Selv synes jeg man skulle gjøre som man gjorde i Danmark på syttitallet, la gutter og jenter dusje sammen på skolen. Guttenes utrustning vil jo uansett være allmennkunnskap blant jentene. Han jeg omtalte med stor pikk - ble ansett som kunn god nok til en ting av jentene - nemlig ONS . Forhold ville de selvsagt ikke ha med han - forde ikke var han noe spesielt kjekk og ikke hadde han no bra betalt jobb heller ...Alltså - han hadde lite annet å være stolt over enn pikken sin - for å si det rett ut ! Han var bare en blakk fyr med elendig jobb & økonomi . Ikke no attraktivt - for annet enn et ligg . Pluss - han ble ikke tatt seriøst av noen damer - da han hadde ligget med halve byen - og alle visste om han : ) Så ja - det kan være en ulempe for en kar å ha fryktelig mange ONS . Tro meg - det trenger ikke bety at han egentlig er attraktiv som mann . Annet enn for tilfeldig sex da . Antall sexpartnere forteller ikke hvor attraktiv en mann er . Men antall seriøse forhold over noen år .Alltså kvinnene er intrisert i mer enn bare 1 natt med han . Da har fyrn kvaliteter som gjør at han oppfattes som seriøs og noe å samle på .Verd å beholde etter første natta - for å si det slik . Dette tror jeg gjelder for kvinner også .
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Synes det her hørtes ut som et bygdefenomen, om mannen viser frem det han har til jentene. En mann som har seg for mye rundt med mange jenter er ike attraktiv, men helelr mer "skitten", så en del holder seg unna. I denne tråden vet tydeligvis alle alt om de andre sexliv, så man kan holde oversikten over CV'n.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Om man får seg mye pga størrelsen tror jeg har like mange variabler som resten av livet. For min del har det ikke vært sånn. Nå vet jeg ikke hvor stor trådstarter har, men jeg ligger vel ca 5-6 cm over snittet, alt etter hva man sier er gjennomsnitt (14-15??) Det har ikke gjort noen utslag for meg, jeg kan ikke huske at en eneste av mine sexpartnere har kommentert pikken på eget initiativ. Har aldri vært noen aggressiv sjekker, da. Litt for sjenert til det.
Cuckold Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 (endret) Han jeg omtalte med stor pikk - ble ansett som kunn god nok til en ting av jentene - nemlig ONS . Forhold ville de selvsagt ikke ha med han - forde ikke var han noe spesielt kjekk og ikke hadde han no bra betalt jobb heller ...Alltså - han hadde lite annet å være stolt over enn pikken sin - for å si det rett ut ! Han var bare en blakk fyr med elendig jobb & økonomi . Ikke no attraktivt - for annet enn et ligg . Pluss - han ble ikke tatt seriøst av noen damer - da han hadde ligget med halve byen - og alle visste om han : ) Så ja - det kan være en ulempe for en kar å ha fryktelig mange ONS . Tro meg - det trenger ikke bety at han egentlig er attraktiv som mann . Annet enn for tilfeldig sex da . Antall sexpartnere forteller ikke hvor attraktiv en mann er . Men antall seriøse forhold over noen år .Alltså kvinnene er intrisert i mer enn bare 1 natt med han . Da har fyrn kvaliteter som gjør at han oppfattes som seriøs og noe å samle på .Verd å beholde etter første natta - for å si det slik . Dette tror jeg gjelder for kvinner også . Du har sikkert rett når det gjelder denne fyren fra hjembyen din. Men da er det nok først og fremst dette at han ikke var kjekk og at han manglet status og personlighet som var avgjørende, ikke at han hadde hatt mange sexpartnere. Jevnt over er det sjelden noen ulempe å være kjent for å ha fått mange kvinner til sengs. For menn og kvinner befinner seg i diametralt motsatt posisjon på markedet for seksuelle relasjoner. Menn er så mye ivrigere på sex at kvinner over hele attraktivitetsskalaen, med unntak av de aller minst heldige, kan velge og vrake. En jente med helt gjennomsnittlig utseende kan gå ut på byen en hvilken som helst dag i uken og få med seg en mann i øvre sjikt. Det betyr selvsagt ikke at hun like lett kan få en slik mann som kjæreste, men hun har i hvert fall fordelen av å kunne velge på øverste hylle når hun skal ha sex. Menn på hennes eget attraktivitetsnivå kan til gjengjeld gå i månedsvis uten å få noe. Rett og slett fordi forholdet mellom tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarked er så skjev. Dette vet kvinner, og derfor vil det gjerne oppfattes som et kvalitetsstempel om en mann har fått mange kvinner til sengs. For kvinner er jevnt over langt mer kresne enn menn. Jeg tror heller ikke jeg er den eneste som har opplevd at kvinner som åpent tilkjennegir skepsis og motvilje mot en mann som er kjent som en casanova kan ha en svakhet som de gir etter for når han prøver seg. Det skader deg mye mer som mann å bli oppfattet som traust og kjedelig eller gjennomsnittlig uinteressant enn å bli sett på som farlig og ukontrollerbar og seksuelt aktiv. Endret 23. juli 2009 av Cuckold
Gjest GjesteCronos Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Du har sikkert rett når det gjelder denne fyren fra hjembyen din. Men da er det nok først og fremst dette at han ikke var kjekk og at han manglet status og personlighet som var avgjørende, ikke at han hadde hatt mange sexpartnere. Jevnt over er det sjelden noen ulempe å være kjent for å ha fått mange kvinner til sengs. For menn og kvinner befinner seg i diametralt motsatt posisjon på markedet for seksuelle relasjoner. Menn er så mye ivrigere på sex at kvinner over hele attraktivitetsskalaen, med unntak av de aller minst heldige, kan velge og vrake. En jente med helt gjennomsnittlig utseende kan gå ut på byen en hvilken som helst dag i uken og få med seg en mann i øvre sjikt. Det betyr selvsagt ikke at hun like lett kan få en slik mann som kjæreste, men hun har i hvert fall fordelen av å kunne velge på øverste hylle når hun skal ha sex. Menn på hennes eget attraktivitetsnivå kan til gjengjeld gå i månedsvis uten å få noe. Rett og slett fordi forholdet mellom tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarked er så skjev. Dette vet kvinner, og derfor vil det gjerne oppfattes som et kvalitetsstempel om en mann har fått mange kvinner til sengs. For kvinner er jevnt over langt mer kresne enn menn. Jeg tror heller ikke jeg er den eneste som har opplevd at kvinner som åpent tilkjennegir skepsis og motvilje mot en mann som er kjent som en casanova kan ha en svakhet som de gir etter for når han prøver seg. Det skader deg mye mer som mann å bli oppfattet som traust og kjedelig eller gjennomsnittlig uinteressant enn å bli sett på som farlig og ukontrollerbar og seksuelt aktiv. *applaus*
Gjest BTB Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Må tillstå at jeg kjenner meg igjen her . Jeg vokste opp på et lite sted der "alle" visste at "bygde tullingen" hadde stort utstyr. Selv om han var minst tyve år eldre sjekket jeg han opp etter en fest på lokalet. Det ville jeg aldri gjort hvis jeg ikke var litt full eller hadde hørt ryktet om han. Selv om jeg ikke angrer på det ble det med den ene gangen. Jeg husker spenningen, spes da han dro ned buksa der ute i skogen. Men så er jeg en av dem som blir tent og imponert av svær pikk .
Gjest Lille-John Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Om det ikke akkurat er noe bygdefenomen (jeg bodde i to byer på hhv 40 000 og 60 0000), så er det klart mer gjennomsiktige forhold jo mindre stedet er, på alle måter. Jeg vil også understreke at jeg aldri har snakket om min egen størrelse hverken under sjekking eller i senga. Det siste trenger jeg ikke siden jeg så og si bestandig får kommentarer fra partneren både før, under og etter. En siste presisering: de gangene jeg er blitt avvist med kommentarer om at interessen for en stor er fraværende, antakelig skyldes at disse kvinnene 1. Trodde jeg tok det for gitt at jeg skule lykkes kun pga størrelse 2. Ikke fant meg attraktiv i det hele tatt. 3. Ikke bryr seg om kukstørrelse. Altså de vanlige grunnene. Jeg er en nokså middelmådig sjekker med et ordinært utseende, en helt vanlig mann. Men poenget mitt er at jeg tror jeg har fått mye mer sex pga stort utstyr siden det tross alt finnes kvinner som vil ha det eller bare er nysgjerrige. Så jeg kan ikke klage. Til deg som lurte: den er 23 cm lang og nesten 17 cm tykk (når jeg bruker penisring).
Stefan Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 Dette må som nevnt tidligere være et bygdefenomen. Har opplevd at et par stykker har oppsøkt meg kun på grunn av ryktet, men de er blitt sendt rimelig rødmende tilbake. Jeg nedlater meg ikke til å bli sett på som en kuriositet på bakgrunn av en kroppsdel. Det blir for dumt. Jeg foretrekker langt mer oppegående kvinner enn som så, men så går jeg ikke inn for ONS heller da. Men jeg mener at om seksualakten blir redusert til en kroppsdel, så står jeg heller over. De jeg har hatt som har vært mest begeistret for en stor, har også vært de som har trengt det mest, for å si det slik.
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 Om det ikke akkurat er noe bygdefenomen (jeg bodde i to byer på hhv 40 000 og 60 0000), så er det klart mer gjennomsiktige forhold jo mindre stedet er, på alle måter. Jeg vil også understreke at jeg aldri har snakket om min egen størrelse hverken under sjekking eller i senga. Det siste trenger jeg ikke siden jeg så og si bestandig får kommentarer fra partneren både før, under og etter. En siste presisering: de gangene jeg er blitt avvist med kommentarer om at interessen for en stor er fraværende, antakelig skyldes at disse kvinnene 1. Trodde jeg tok det for gitt at jeg skule lykkes kun pga størrelse 2. Ikke fant meg attraktiv i det hele tatt. 3. Ikke bryr seg om kukstørrelse. Altså de vanlige grunnene. Jeg er en nokså middelmådig sjekker med et ordinært utseende, en helt vanlig mann. Men poenget mitt er at jeg tror jeg har fått mye mer sex pga stort utstyr siden det tross alt finnes kvinner som vil ha det eller bare er nysgjerrige. Så jeg kan ikke klage. Til deg som lurte: den er 23 cm lang og nesten 17 cm tykk (når jeg bruker penisring). Han mannen som det gikk rykter om i min hjemby ... to av mine veninner hadde ligget med han først ...og de fortalte meg om han . NB ! Dette er mange mange år siden ) Faktisk så lå jeg med han selv også - selv om jeg ikke var det minste intrisert i han ...jeg aner ikke hvorfor jeg gjord det egentlig .Siden jeg ikke var intrisert i han .Men anledningen bydde seg nå - så hvorfor ikke prøve da ? Egentlig litt kvalmt - når begge mine veninner hadde vært på han først ..Men bruker man KONDOM - så går det vell greit .he he Men akkurat da tenkte jeg ikke på det : ) Jo han var deilig syns jeg , men pikken hans var mindre følsom og han var " treg " selv - ikke min smak - på andre måter ...desverre ! Så ble med den ene gangen .Forøvrig var han litt slapp også ...ikke akkurat knall bra potens .Mulig han var litt full eller i dårlig form ... Jeg tror jeg lå med han - mest av nyskjerrighet ... Hadde jo hørt så mye godt om han ....he he
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #15 Skrevet 23. juli 2009 Det beviser jo bare det jeg bestandig har trudd,dere jenter bryr dere mer om størrelse enn dere vil innrømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå