Gå til innhold

15 og lengter..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei.

Jeg velger å skrive anonymt denne gangen.

Jeg er en jente på ca. 15. Jeg har aldri hatt noe kjærlighetsforhold - til min store fortvilelse.

Jeg føler meg helt parkert her jeg sitter, for psykisk er jeg klar for et forhold, men jeg er jo bare 15. Bare 15. Mange kvelder går med til å ønske jeg hadde en å dele alle mine tanker med, en som virkelig elsket meg, men nei, det må visst vente. Hvordan skal jeg klare det? Hvorfor må jeg være fanget i en 15 år gammel kropp? Jeg hører ikke hjemme der.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, nå er jeg noe eldre enn deg(21), men har hatt mange av di tankene selv. Men det lureste er å prøve å ha det gøy, flørte med gutter du synes virker ok, ta intiativ selv osv. Vet det er vanskelig å tenke positiv, men det er livsnødvendig viss du skal få en type. Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet (endret)

Jeg skjønner også hva du mener. Hadde det sånn selv. Det blir nok bedre med tiden. :)

Endret av Miss X
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Ja, jeg vet. Problemet er at jeg er nokså sjenert ovenfor fremmede. Jeg er ikke den som får venner lett. Har to gode venner. Dessverre er min bestevenn ikke kommet like langt som meg, og det bremser meg mye. Det siste året har jeg forandret meg enormt, og er nå klar for et forhold, noe hun absolutt ikke er. Når vi er i byen sammen passer det seg jo ikke at jeg er på flørter'n og hun ikke..

Et annet problem er alderen, som nevnt tidligere. Jeg orker virkelig ikke 15-16 år gamle gutter! De er barnslige og til tider direkte uhyggelige og ekle. Er ikke lett å sitte her og like en på 23 (Ja, har kontakt med en over MSN, og vi liker hverandre veldig godt. Vil gjerne møte ham når jeg blir 18).

Sukk.. Har gått lenge og "manglet noe", de siste månedene har jeg funnet ut hva det er ..

Takk for oppmuntringen, uansett. :)

Skrevet

Nei, det skal ikke være lett, det er sikkert og visst. Men viss du føler deg moden så er det ingenting i veien for at du kan være kjæreste med gutter som er eldre enn deg. Men det er veldig viktig at du aldri går lengre enn du selv vil, at du klarer å¨si fra når du føler du ikke vil mer osv Men det er du helt sikker klar over:) Husk du er gudinne over egen kropp;)

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hehe, selvfølgelig. Jeg er absolutt ikke klar til å "gjøre det", og ville aldri latt det skje mot min vilje. Ville egentlig ikke nærmet meg en fyr som virket som en som ville gjøre noe sånt mot min vilje.

Jeg føler det blir litt for rart med noen på over 18, egentlig. 16-17 er kanskje det jeg ville satset på, men så er det igjen det med modenheten. Dessuten er det sikkert ingen 17-årige gutter som vil "waste" tid på en jente på 15 som ikke er åpen fra første øyeblikk.

Noe som virker er å gå med hodet hevet og virke selvsikker. Man blir selvsikker av å gjøre det også. De gangene jeg har vært "i esset" selvbildemessig har jeg fått en del blikk fra gutter. :fnise:

Skrevet

Kjempe bra at du er klar på det:)

Bra tips, og bra at du har funnet noe som fungerer for deg:)

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hehe. Så blir problemet at det stopper med det blikket. Er ofte på litt avstand, hvor jeg er på vei et sted. Jaja, det kommer vel en dag.. :trist:

• 2 uker senere...
Gjest anonymous
Skrevet

Kjenner meg litt igjen. Bare at jeg har vært i mange "forhold", men har følt at det har vært veldig håpløst egentlig. Blir mer sex og mindre forhold, så jeg blir sittende igjen og føler at jeg vil ha noe mer enn sex.. noen jeg kan dele tanker med, diskutere med, krangle med etc. Har hatt ett forhold med ganske mye følelser involvert, men i ettertid fant jeg ut at jeg bare lurte meg fordi personlighetene ikke gikk helt sammen.

Jeg er en gutt på 17, og jeg ville nok gitt deg en sjanse ;)

Hvis du lurer på hva jeg gjør inne på et kvinneforum så ser jeg bare innom dette forumet en gang iblant for å utdanne meg mer om kvinner og deres problemer, tanker eller eventuelt positive opplevelser.

Gjest anonymous
Skrevet

Vi har også det man kaller puberteten. Noen går gjennom puberten tidligere enn andre. Relativt vanlig igrunn? Puberteten er ikke bare kjønnshår og større pupper, men også det å vokse opp mentalt. Med puberten kommer intelligens. Ingen er mer irriterende enn folk som er mindre intelligente enn deg selv. 15-åringer som går gjennom puberteten tidligere enn andre opplever derfor mennesker på sin egen alder som barnslige og umodne i forhold til seg selv og søker derfor etter elder og mer modne mennesker.. Common sense? Common sense is not so common I guess ;P hehe, neida. Prøver bare å hjelpe. Kan egentlig bare si at det kommer med åra. Tålmodighet er nok den beste løsningen på problemet ditt.

Fortsatt gutt på 17 :)

Skrevet

Desto mer du tenker på det, jo værre blir det. Ved å ta sitte å tenke på slike ntedbrytende tanker dytter du deg selv ned psykisk, noe som ikke gagner deg på noen måte... Ta livet med ro og vær sosial, så kanskje du er heldigere enn oss andre her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...