Gjest Miley Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Er det vanlig at babyer/barn har sin egen facebook side? Har i det siste kommet over flere babyer med egen side, med opp mot 400 venner. Og til dere med baby med egen facebook konto, hvorfor?
Pasha Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 2 av vennene mine har det til sine små unger.. jeg skjønner ikke vitsen med det men
bananbra Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg synes det er latterlig og i verste fall kan utfallet være farlig. Jeg hadde vært svært forsiktig med hvem som får tilgang til bilder av barnet mitt dersom jeg hadde hatt et. Selv om du er selektiv når det gjelder hvem som har tilgang til kontoen din (og det er man vel ikke når man har over 400 venner...) er ikke Facebook spesielt trygt. Og i tillegg er det hverken søtt eller morsomt. Synes du det er morsomt med egen Facebook-side for ungen eller kjæledyret ditt kan du like gjerne kjøpe Karl & Co. på DVD og kose deg med det.
Babyrus Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Det er helt unødvendig med både facebook, nettby, twitter og alt det før man er 15-16. Mange er for unge selv da. For å si det sånn: at babyer som verken kan snakke, lese, skrive og sannsynligvis ikke en gang vet hva venner er, er det 100% unødvendig med profiler på internett. Man trenger ikke det før man er gammel nok til å forstå hvordan man skal oppføre seg online o.l
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Babyer med profiler på Facebook? Noe så latterlig Så dypt kommer jeg aldri til å synke.
Titti72 Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Er det de mødrene, som logger seg på 5 ganger pr. dag, selv i ferien, for å skrive: Når reiser vi til Køben. Nå er vi underveis til Køben. Nå er vi framme i Køben. Nå er vi på vei til hotellet i Køben. Se bilder av rommet vårt i Køben. Nå skal vi ut og spise middag i Køben. God morgen, bare 10 dager igjen i Køben. Og legger ut 45 bilder allerede fra Gardermoen.... Seriøst, jeg har lest det på en profil!! Hun har sikkert en profil på ungen sin også. Ser hun skriver: skal støvsuge, skal rydde, skal henge opp tøy, skal tømme oppvaskmaskinen, skal gå i posten, skal hive søppel..... Alle oppdateringene kommet i løpet av et par timer. Fy faan for et kjedelig liv.
Cookiemonster Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Babyer med profiler på Facebook? Noe så latterlig Så dypt kommer jeg aldri til å synke. Sier meg enig med deg
Minttu Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Først, små unger med egen facebook side er latterlig. Hva er det egentlig foreldrene vil? Jeg ville vært fornøyd med å bare legge ut noen bilder av nurket i en egen mappe på min egen profil! Bebisen skjønner da ikke en dritt av det der uansett Er det de mødrene, som logger seg på 5 ganger pr. dag, selv i ferien, for å skrive: Når reiser vi til Køben. Nå er vi underveis til Køben. Nå er vi framme i Køben. Nå er vi på vei til hotellet i Køben. Se bilder av rommet vårt i Køben. Nå skal vi ut og spise middag i Køben. God morgen, bare 10 dager igjen i Køben. Og legger ut 45 bilder allerede fra Gardermoen.... Seriøst, jeg har lest det på en profil!! Hun har sikkert en profil på ungen sin også. Ser hun skriver: skal støvsuge, skal rydde, skal henge opp tøy, skal tømme oppvaskmaskinen, skal gå i posten, skal hive søppel..... Alle oppdateringene kommet i løpet av et par timer. Fy faan for et kjedelig liv. Sånn det er irriterende, er man virkelig så facebook avhengig og MÅ oppdatere hver lille ting man gjør akkurat når man gjør det? Jeg pleier å skrive noen ganger hva jeg skal eller gjør jeg også, men da skriver jeg f.eks "Dusjer, eter og rydder" og gidder hverken skrive nytt eller gjøre noe stort på face før jeg er ferdig med å dusje, spise og rydde det jeg skal, hva jeg skal spise og rydde driter vel folk i
bananbra Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Jeg pleier å skrive noen ganger hva jeg skal eller gjør jeg også, men da skriver jeg f.eks "Dusjer, eter og rydder" og gidder hverken skrive nytt eller gjøre noe stort på face før jeg er ferdig med å dusje, spise og rydde det jeg skal, hva jeg skal spise og rydde driter vel folk i No offense, men jeg tror nok folk driter i at du skal dusje, rydde og spise også.
bananbra Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 ...med mindre du er Lauren Conrad eller Miley Cyrus eller Robert Pattinson, da.
CeeCee Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Hva blir det neste? "Nå har jeg vært på dass, og lagt en skikkelig lang kabel mens jeg leste VG. Det tok 20 minutt og jeg brukte ca. 15 tørk." Jeg gir meg over...
LaBelle Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 Synes det er utrolig tullete.. Har sett flere som gjør det med hundene sine også, og da tenker jeg at man har litt for lite å finne på.
The Kitten Skrevet 23. juli 2009 #15 Skrevet 23. juli 2009 Jeg ville aldri ha opprettet en facebook konto for ungen min. Jeg skjønner ikke hva det skal være godt for.
Gjest Emera Skrevet 23. juli 2009 #16 Skrevet 23. juli 2009 Facebook-konto for babyer og hunder..? Ajajaj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå