Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Har en film jeg så gjerne skulle sett om igjen, men husker ikke navnet eller skuespillerene.. Husker bare at jeg lo til jeg grein:) Amerikansk komedie, fra 80 eller beg.av 90 tallet (mener jeg) Handler om en arbeidsnarkoman som leier/kjøper en buss som han og familien reiser på ferie i. Familien tror at han endelig har ferie, men det de ikke vet er at han skal på ett møte/konferanse.. Og såklart skjer ingenting smertefritt. Det er i samme stil som "hjelp vi skal på ferie..." filmene.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Har en film jeg så gjerne skulle sett om igjen, men husker ikke navnet eller skuespillerene.. Husker bare at jeg lo til jeg grein:) Amerikansk komedie, fra 80 eller beg.av 90 tallet (mener jeg) Handler om en arbeidsnarkoman som leier/kjøper en buss som han og familien reiser på ferie i. Familien tror at han endelig har ferie, men det de ikke vet er at han skal på ett møte/konferanse.. Og såklart skjer ingenting smertefritt. Det er i samme stil som "hjelp vi skal på ferie..." filmene. Høres veldig kjent ut...men husker dessverre ikke hvem som var med i filmen, ei heller hva filmen heter.
sleazejenta Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Høres i grunn veeeldig ut som RV (Runaway vacation) med bl.a Robin Williams, men den er fra 2006 da....
Gjest TS Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Høres i grunn veeeldig ut som RV (Runaway vacation) med bl.a Robin Williams, men den er fra 2006 da.... Det var den, tusen takk:) Var sikker på at den var mye eldre, men da har jeg blanda den med en annen. Tusen takk igjen, nå skal jeg lete etter leie/kjøpefilm
Gjest skoeska i.i Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 En av Vacation-filmene med Chevy Chase handler jo også om det samme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå