Gjest Ronny Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Vi var sammen i 9 år, gift i 6 av dem. Etter bruddet har vi hatt litt kontakt. det er 7 mnd siden nå. hun har ikke funnet en ny en ennå. Det var hun som gikk. Hun hadde ikke de følelsene for meg mer. Jeg var fremdelses hennes beste venn og hun ville beholde vennskapet. Noe jeg gjorde, hun er min beste venn også. Det som plager meg er når jeg snakker med henne så nevner hun veldig ofte at den og den sa jeg var fin, og ditt og datt er er intresert i meg. Da vet jeg liksom ikke hva jeg skal si. så sier bare javel sier du det. er du intresert. nei sier hun. Hun skryter også av meg, så fin du er i klærne. har du slanket deg. fin du er på håret. samtidigt som hun ønsker tilbakemeldinger fra meg. ser denne kjolen fin ut. hva synes du om denne sminken. er jeg fin på håret. Har tatt opp med henne etter bruddet at jeg ville ha henne tilbake. hun sier det er for sent. det er så ødelagt. Er det noen som kan forklare hva dette betyr. betyr det noe i det hele tatt ?
Gjest ronny Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Vi var sammen i 9 år, gift i 6 av dem. Etter bruddet har vi hatt litt kontakt. det er 7 mnd siden nå. hun har ikke funnet en ny en ennå. Det var hun som gikk. Hun hadde ikke de følelsene for meg mer. Jeg var fremdelses hennes beste venn og hun ville beholde vennskapet. Noe jeg gjorde, hun er min beste venn også. Det som plager meg er når jeg snakker med henne så nevner hun veldig ofte at den og den sa jeg var fin, og ditt og datt er er intresert i meg. Da vet jeg liksom ikke hva jeg skal si. så sier bare javel sier du det. er du intresert. nei sier hun. Hun skryter også av meg, så fin du er i klærne. har du slanket deg. fin du er på håret. samtidigt som hun ønsker tilbakemeldinger fra meg. ser denne kjolen fin ut. hva synes du om denne sminken. er jeg fin på håret. Har tatt opp med henne etter bruddet at jeg ville ha henne tilbake. hun sier det er for sent. det er så ødelagt. Er det noen som kan forklare hva dette betyr. betyr det noe i det hele tatt ? det skal være 7 mnd siden bruddet. ikke kontakten. vi har kontakt ca 1 gang i uken. akkuratt nå. hadde kontakt 2-3 ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå