Gå til innhold

Hvor mange nick har du ?  

1. 1. Hvor mange nick har du ?

• 1
      29
    • 2
      7
    • 3 eller fler
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden "Oppdiktede personer/liv på nettet." lurer jeg på om du har flere "nick" her inne på KG ?

Selv er jeg kun Cita, og tror jeg har vært gjest et par ganger, fordi jeg glemte å logge meg inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er Retz overalt på nettet, unntatt på et amerikansk forum som jeg ble utestengt fra. Der måtte jeg registrere meg med nytt nick.

Skrevet

Jeg er bare Barbie,og det er mer enn nok! :wink:

Skrevet

Har mere nok med et nick jeg...

(Og hvis jeg mot formodning ikke vil være "meg" - vil jeg nok være gjest... - og ikke gidde å lage meg en ny identitet)

Skrevet

Jeg er nok bare Johanna jeg, men har en gang logget meg som gjest med vilje.

Skulle jeg hatt flere nick hadde det nok blitt for mye å holde styr på. :lol:

Skrevet

Jeg er bare meg.

Men ser jo fra voten at det er noen som har flere nick. De tør tydeligvis ikke identifisere seg her??

Gjest Poirot
Skrevet

Donpedro er kun 1.

Men jeg har vært gjest en eller to ganger, rett og slett fordi noen her er racere til å koble informasjon...

Forøvrig må folk gjerne informere meg om hvem de mener er samme person, for selv er jg helt blank på slikt! Men nyskjerrig er jeg. Eller er sladder forbudt pr PM? (Mye annet er jo ikke lov...)

Skrevet
Forøvrig må folk gjerne informere meg om hvem de mener er samme person' date=' for selv er jg helt blank på slikt! Men nyskjerrig er jeg.[/quote']

Kan gjerne informere meg også! Jeg fatter ikke disse som gjenkjenner andre med nytt nick, og som kan se at to ulike nick er samme person...

Skrevet

Jeg er også bare meg... Synes det er nok å holde styr på, om ikke jeg skal ha flere nick også. Litt kjedelig om en har flere nick, og logger på med feil engang :ler:

Gjest eminel
Skrevet

Jeg har Eminel og to til. Men det ene husker jeg ikke passordet til. Denne bruker jeg mest.

Skrevet

Jeg har også bare ett.

Ser ikke noen vits i å ha flere.

Skrevet

Bare et - er også på et annet forum med samme nick.

Synes det er greit å være anonym evnt. annet nick hvis det er mer private og personlige ting man vil spørre om. Selv kjenner jeg noen og noen vet vel også hvem jeg er utfra det jeg skriver om meg selv - så det kan være ne jeg ikke vil at andre skal vite.

Skrevet

Har bare dette nicket her inne, men har vært gjest et par ganger.

Skrevet

Trenger jeg flere da??? :briller: glad i meg selv jeg og i nicket mitt :ler:

Skrevet

Jeg er bare Salt. Hadde ikke klart å holde styr på så mange flere jeg. Hvis jeg skal skrive noe som gjør meg veldig lett gjenkjennelig, har det hendt at jeg har vært gjest.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er bare meg jeg. Er det noe jeg syns er veldig pinlig eller lignende :oops: , som jeg ikke vil at skal linkes til Angeleyes, skriver jeg som gjest, men det er veldig sjelden. Tror jeg har vært gjest 2-3 ganger eller noe.

Men å ha flere nick gidder jeg ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...