Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de er urovekkende lave. Men du regnet vel ikke med at de var ekte?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Dersom noe virker for godt til å være sant, så er det gjerne det..

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, de er urovekkende lave. Men du regnet vel ikke med at de var ekte?

Nei, regnet ikke med det... Og skal jeg først kjøpe noe, så skal det være ekte vare (så får jeg heller spare i evigheter....)

Bør man ikke heller prøve å selge dette som "svært gode kopier" eller lignende?

Skrevet

Ja, de er fake. I noen av annonsene står det også at vesken er inspirert av originalen. Dette ser en ikke av tittelen da.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, de er fake. I noen av annonsene står det også at vesken er inspirert av originalen. Dette ser en ikke av tittelen da.

Så ikke at det stod der før nå... Må lære meg å se bedre på annonser :)

Når jeg først er i gang med å spørre; noen som har erfaring fra kjøp på qxl., ebay etc. Hvordan gjør dere det evt. med betaling? Mange bomkjøp?

Sitter her og er veldig fristet til shopping...

Skrevet

Jeg har handlet litt på ebay, og har da handlet av selgere som har gode tilbakemeldinger. Jeg har for det meste betalt via paypal. Dette har jeg gode erfaringer med. Jeg vender stadig tilbake, fordi de produktene jeg kjøper er mye billigere enn hjemme i Norge. Det er snakk om make-up og hudpleie, som generelt sett er latterlig dyrt her, og mye billigere i f.eks. USA. Jeg har handlet fra amerikanske storselgere som har egne butikker på ebay. :)

Jeg har også kjøpt litt småting på qxl, da også av selgere med gode tilbakemeldinger. Jeg har ikke opplevd noe ubehag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...