Gå til innhold

Gifteringer


Gjest anonym

Hvor mye betaler dere for ringer  

  1. 1. Hvor mye betaler dere for ringer

    • Under to tusen for to
      2
    • Mellom to og fire tusen for to
      11
    • Mellom fire og seks tusen for to
      8
    • Mellom seks og åtte tusen for to
      5
    • Mellom åtte og tolv tusen for to
      5
    • Myyyye mye mer....
      4


Anbefalte innlegg

Har vært og titta på gifteringer i helgen

og lurer på hva slags prisnivå dere ligger på?

* Tex er nysgjerrig som vanlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kommer til å "pusse opp" forlovelsesringene våre til bryllupet, skal altså ikke kjøpe nye gifteringer. De kom på ca. 4500,- for begge om jeg ikke husker feil (har vært forlovet i to år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forlovelseringer i hvitt gull , tenkte vi skulle smelte de sammen med vanlig gull slik at vi kan få egene gifteringer. Men at forlovelseringene også ville være med Tror det ville komme på ca 4000 , de forlovelseringene vi har nå kostet også rundt 4000.

Tror det kommer til å bli veldig nydlige ringer.

Har forestten inntrykk av at mange bruker forloveseringene når de gifter seg , bare at de "pusser " litt på de. Jeg syntes det er en fin ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tenkt å bruke mellom 4-6000 på ringene... Synes det er passelig... Men vi kjøper det vi liker best, uansett om det blir litt dyrere... Skal tross alt bruke den ringen resten av livet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt til å bruke forlovelsesringene. Så vi kjøpte glatte ringer til forlovelsen, til ca 4000.

Så gikk min kjære kraftig ned i vekt i vinter. Resultatet ble en ring i glass- og metallcontaineren. :sur:

En ting skal han ha, han er miljøbevisst og resirkulerte den riktig :hoho:

Så nå vurderer vi om vi skal kjøpe lik, ny ring bare til ham, eller om han skal få lik ny ring og jeg ny ring, eller sette en stein i den jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 6,5 mm glatte ringer.

Tror de kostet nærmere 5000 kr.

Husker ikke helt,det er jo nesten et år siden.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3mm halvbuet/flat ringer i gult gull. Enkle, pene, sitter bra på fingeren, og er ikke i veien når vi jobber eller gjør andre ting.

De kostet under to tusen for begge, ink gravering.

Når det er sagt, så spilte ikke prisen noen rolle da vi skulle velge ringer. Vi fant de vi likte best, og jeg ville ikke ha diamant i min ring i det hele tatt, så da var det veldig greit egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 9500,- for våre. Det var inkludert gravering (fikk litt avslag fordi vi var så hyggelige kunder :ler: ).

Var nok min ring som gjorde at det ble så dyrt. :briller:

Angrer ikke på at vi brukte så mye på ringene. Er kjempefornøyde. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker også forlovelsesringene som gifteringer. De er helt enkle - glatte gullringer, 3,5 mm brede, buede (buede innvendig også - mye bedre å ha på!). Tror de kom på noe over 2000 til sammen. Nå før bryllupet (forlovet oss for et år siden) pusset vi dem opp og graverte inn bryllupsdatoen - det kosta vel 300 ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våre ringer kan du se på www.felumb.no Gå inn på forlovelse, de heter tofarget gull 24.

Vi kjøpte dem til forlovelsen, da kostet de 4500,-. Til bryllupet ble de pusset pene, og vi satt tre diamanter i hver.

Ang. buet/ikke buet inni: Våre er svakt buet utover på innsiden. Det gjør at de er veldig gode å ha på, og du blir ikke tørr og sår av at fukt blir liggende inni, slik som med vanlig "innoverbuede" ringer.

Hmmmm, må være det rareste jeg har skrevet.....! Skjønner du hva jeg mener? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pudding

Våre kom på ca 5000 kr. De er i hvittgull, 4mm brede, og av formen "spiss-oval" (buet utover på utsiden og på innsiden). De tok ingenting ekstra for graveringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper våre kommer under 12.000, men det kan bli mye mer.. cappomannen vil ha platina ring og de koster vel endel....

Jeg skal en med diamanter i hele ringen i hvit gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...