Gjest eminel Skrevet 3. august 2003 #1 Del Skrevet 3. august 2003 03.08.03 Kjære dagbok, sitter her foran skjermen og hører på musikk igjen. Det jeg burde gjøre var jo å vasket klær og ryddet rommet til den store gullmedaljen. Jeg skal reise i morgen. Og være vekke en uke. Når jeg kommer hjem skal jeg flytte på hybel, så da får jeg det travelt... Jeg har ikke begynt å pakke en gang.... Ja ja, ingen fare egentlig, jeg gjør aldri det jeg planlegger jeg. Nå er jeg ganske sikker på at jeg er singel. Den valpen av en mann jeg har vært sammen med i 1,5 år har ikke ringt på 14 dager. Han er på ferie i syden, skulle være vekke i 4 uker. De to første ukene ringte han masse. Alt var bare fryd rett før han fòr... Så sluttet han plutselig å ringe meg. Jeg har fått et kort, men det var lenge siden han sendte det. Jeg er vel mest redd for at det har skjedd noe alvorlig, men så tror jeg ikke det likevel. Det var siste dråpen dette. Vi har kranglet så masse... Det er stor forskjell på en elsker og en kjæreste. Jeg har holdt fast i han i det lengste, og håpet at det skulle bli noe mer. Dessuten var det greit å ha en noen å ha sex med. Sånn er det med oss kaniner Jeg skal være barnevakt i en uke nå, for søstra mi sin lille gutt. Han blir 1 år på lørdag. Søstra mi er gravid igjen og greier vet du. Tidlig ute!! Hun skal ha i januar nå. Jeg håper hun får en jente. Selv hadde jeg aldri orket 2 tett i tett. Jeg blir trøtt i ørene av babylyder. Nå skal jeg ut og ''råne'' med venninna mi!! Bye bye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 3. august 2003 #2 Del Skrevet 3. august 2003 Nå er jeg kommet tilbake. Har vært i ''byen''. Gikk tur med venninne, typen hennes og kameraten hans. Det var j### kaldt, jeg tenkte jo ikke på å ta jakke på meg, dessuten er det jo sommer. Så så... Spillte albansk musikk for full guffe på vei hjemover. Gjett hvem som sank laaangt ned i baksetet da Jeg har enda ikke pakket og gjort ting klare til i morgen. Skal se resten av den filmen jeg begynte å se på nå, som heter ''mitt store fete greske bryllup''. Det er en av de filmene jeg har glemt å avbestille fra Home Entertainment filmclub (jeg glemmer alltid å avbestille ting...). Så skal jeg spise opp alt det sure snopet som jeg kjøpte mens jeg var på tur 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2003 #3 Del Skrevet 4. august 2003 Velkommen i klubben som dagbok skriver! Håper alt ordner seg med deg og kjæresten- uansett hva resultatet blir..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 4. august 2003 #4 Del Skrevet 4. august 2003 Takk, MarianneE Gleder meg til å høre hva han har å si når han kommer tilbake til Norge i morgen kveld. Men hvis jeg skulle gitt han en sjanse til så må han ha en ekstremt god grunn for å ikke ringe meg på over to uker. Selv har jeg vridd hjernen flere ganger for å komme på en grunn som er god nok, men jeg aner ikke hva det skulle vært?!? Vi har altså enda ikke kommet oss avgårde. Vi skal til Stavanger i dag. Jeg må pakke klær for over en uke. Det betyr at jeg må ha med veldig mye klær. Jeg må også ta med meg litt musikk og en del bøker. Og toalettsaker. Jeg driver og lager en sjokoladekake til nevøen min i dag. En som skal bli en sjørøverskute. Til sjø skal vi lage blå(grønn) gelè, så skal vi pynte med seigmenn og sjørøverflagg. Den blir tøff Nå må jeg gå og pakke sakene mine (Vinker hadet til alle som bor i KG-byen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 13. august 2003 #5 Del Skrevet 13. august 2003 På fredag skal jeg UT fra dette lune redet!! Flytte hjemmefra :D Har vært på ferie i 10 dager. Utelivet i Stavanger = ikke bra. Det er en maurtue for menn på sjekkeren, og ikke er de spesielt sexy, kjekke eller rike heller *thumps down*. Traff flest gutter som er i millitæret og de er jeg ikke interessert i. Jeg har aldri vært på et så fullt utested før. Vi måtte vente til noen kom ut for å komme inn, nettopp fordi det ikke var plass til flere mennesker der inne. Jeg har slått opp med X fra oppfordring fra venner og fra en liten sint dame som holder hus inne i meg. Men kanskje blir vi sammen igjen. Jeg angret fra første stund, han hørtes ut som en forlatt liten gutt (han er jo det), så savnet jeg han. Og vi snakker sammen som om vi fremdeles er sammen, selv om jeg slengte han full i dritt med det samme han kom hjem til Norge. For en velkomst Han fortjente det. Men han har fått sin del nå, og jeg har aldri hatt problemer med å tilgi. Vi skal møtes igjen, snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå