Gå til innhold

Brudeoppsett og sminke i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode erfaringer med salonger i Oslo (gjerne Oslo Øst) som både tar hår og sminke til en OK pris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hår & Sånt på Grünerløkka. Hun som driver salongen er utrolig flink. Prisen avhenger av om du skal ordne alt i salongen (ta på kjole etc.), eller "bare" sminker deg og ordner hår der og tar på kjolen hjemme.

Ellers har jeg hørt at mange har gode erfaringer med Eden Brud på Grünerløkka, men jeg vet ikke om du må ha kjøpt kjole der for å kunne blir "ordnet" på salongen.

Skrevet

Hmmmm, jeg finner ikke hjemmesiden deres... vet du adressen?

Gjest Gjest
Skrevet
Eden Brud, ligger i Grüners gate. Jeg fant ikke hjemmeside til Hår & Sånt, men her er kontaktinfo. :)
Skrevet

Aasta hår og make up, de virker kanon flink og har super service.

Jeg har hatt prøvetimen min der og er super fønøyd og gleder meg veldig til dagen:)

De åpner salongen tilogmed en time før åpningstid for meg og min forlover:)

Skrevet
Aasta hår og make up, de virker kanon flink og har super service.

Jeg har hatt prøvetimen min der og er super fønøyd og gleder meg veldig til dagen:)

De åpner salongen tilogmed en time før åpningstid for meg og min forlover:)

Jeg ser at det koster 3500 for hår og make up. Er det ekstra for prøvetime?

Jeg skal også spandere tilsvarende på forlover så som du skjønner så trenger jeg et sted med greie priser....

Skrevet

Det er ikke ink prøvetime, husker ikke hva jeg ga for den jeg.. ikke mye ivertfall

Jeg betaler 5900kr for meg selv med alt, forlover med oppsett og make up og oppsett til datteren min på snart 5år.

Skrevet
Det er ikke ink prøvetime, husker ikke hva jeg ga for den jeg.. ikke mye ivertfall

Jeg betaler 5900kr for meg selv med alt, forlover med oppsett og make up og oppsett til datteren min på snart 5år.

Det var faktisk bedre enn jeg fryktet. Tusen takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...