Musihus Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Kan noen være så snille å hjelpe meg? Jeg skal ha en halterneck kjole som er i ganske tynt silkestoff. Når jeg prøvde kjolen hadde jeg ganske fulle melkebryster så jeg trengte ikke BH, men nå er de ganske slunkne og små (A-B cup)... Så jeg vurderer å ha en bh med litt "fyll". Det som ikke er pent er om de skjærer inn på oversiden slik at BH'en synes.... Skal tilpasse kjolen til uken og bør ha med meg en BH... Skal forøvrig ha en spanx pants og bytte til noe mer fancy når vi går til sengs. her er kjolen.
Blomsten80 Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Kanskje Wonderbra fra Lindex er tingen for deg....? Den kan justeres på mange måter... Vet ikke om den fyller så mye, men gir iallefall en fin form og er diskret... kr 299,-
Musihus Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 Kanskje Wonderbra fra Lindex er tingen for deg....? Den kan justeres på mange måter... Vet ikke om den fyller så mye, men gir iallefall en fin form og er diskret... kr 299,- Takk - skal gå og prøve :-)
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Kan noen være så snille å hjelpe meg? Jeg skal ha en halterneck kjole som er i ganske tynt silkestoff. Når jeg prøvde kjolen hadde jeg ganske fulle melkebryster så jeg trengte ikke BH, men nå er de ganske slunkne og små (A-B cup)... Så jeg vurderer å ha en bh med litt "fyll". Det som ikke er pent er om de skjærer inn på oversiden slik at BH'en synes.... Skal tilpasse kjolen til uken og bør ha med meg en BH... Skal forøvrig ha en spanx pants og bytte til noe mer fancy når vi går til sengs. her er kjolen. Har dessverre ingen BH tips, men kjolen så nydelig ut!! Har du et bilde i helfigur? hvor har du kjøpt den?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Triumph hadde i hvert fall i fjor et korsett hvor utrigningen på BH-delen var ganske dyp. Dette funka fint under min halterneck-kjole
Musihus Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2009 Har dessverre ingen BH tips, men kjolen så nydelig ut!! Har du et bilde i helfigur? hvor har du kjøpt den? Så koselig at du likte den.. Må nesten si at bildet nesten ikke yter rettferdighet.... Har kjøpt den i London på Jenny Packham. Men Diin har noen JP kjole, samt en butikk i Bergen (men de er litt dyrere der). Kjolen ser slik ut i helfigur, og slik i "sittende". Kjolen heter "Petra", så du kan google den :-)
Musihus Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2009 Triumph hadde i hvert fall i fjor et korsett hvor utrigningen på BH-delen var ganske dyp. Dette funka fint under min halterneck-kjole Takk for svar... Så vanskelig dette skulle være. Undertøy og sko.. sliter max! Men jeg har valgt en spandex underbukse som går helt opp til brystene og som fungerer som shorts. Det var det jeg fikk anbefalt av brudesalongen. De mente jeg ikke trengte BH, men jeg kommer til å få "noia" uten :-)
Gjest SmallTalk Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Hvis stoffet er så "tynt" som det ser ut som på bildet, så må du ha en helt glatt, formpresset BH uten sømmer. Hvis du vil ha litt fylde, så kan du kjøpe silikoninnlegg til å legge i BH'n. Da blir puppene løftet litt opp, og du skaper litt kløft.
Musihus Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2009 Hvis stoffet er så "tynt" som det ser ut som på bildet, så må du ha en helt glatt, formpresset BH uten sømmer. Hvis du vil ha litt fylde, så kan du kjøpe silikoninnlegg til å legge i BH'n. Da blir puppene løftet litt opp, og du skaper litt kløft. Det høres lurt ut, ja :-) Tusen takk!
Blomsten80 Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 Hvis stoffet er så "tynt" som det ser ut som på bildet, så må du ha en helt glatt, formpresset BH uten sømmer. Hvis du vil ha litt fylde, så kan du kjøpe silikoninnlegg til å legge i BH'n. Da blir puppene løftet litt opp, og du skaper litt kløft. Ja, wonderbra som jeg nevnte tidligere er helt glatt og vil ikke synes under tynne plagg...
Gjest SmallTalk Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 Ja, wonderbra som jeg nevnte tidligere er helt glatt og vil ikke synes under tynne plagg... Det vet jeg. Men wonderbra er ikke typisk halterneck, den er vel mer balconette/push-up formet?
Blomsten80 Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Det vet jeg. Men wonderbra er ikke typisk halterneck, den er vel mer balconette/push-up formet? Jo den "nye" varianten har sånn som du kan ta rundt halsen. Og dersom kjolen går langt ned på ryggen så finnes det en annen stropp som sørger for at bh`en presses nedover. Jeg har ikke brukt min så mye selv ennå, men har en venninne som er superfornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #13 Skrevet 22. juli 2009 La Senza har en BH som skal "limes på" - uten stropper i det hele tatt, bare skålene liksom. Glatt, hudfarget.
Phaedra Skrevet 26. juli 2009 #14 Skrevet 26. juli 2009 La Senza har en BH som skal "limes på" - uten stropper i det hele tatt, bare skålene liksom. Glatt, hudfarget. Det samme har unbra. I forskjellige farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå