Nattpatruljen Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Sitter her og irriterer meg over at jeg gikk med på et årsprosjekt gjennom hobbyklubben.no - det er snakk om et lappeteppe som skal males på og sys litt for konturer for så å montere disse sammen til slutt. En lapp i måneden hørtes genialt ut, dette skulle selv jeg klare å fullføre før neste lapp kom i posten.. Problemet er bare at jeg fikk januar og februarlappene til avtalt tid.. Mars var kraftig forsinket og april måtte jeg mase på.. Nå er det straks august, og jeg har fremdeles ikke sett snurten av mai, juni, juli... Ser for meg at dette er nok en U.F.O til å legge i "mislykket-skuffen" om ikke leverandøren skjerper seg! 59,- kr er ikke all verden pr lapp, men jeg gjør jo ingenting med bare 4 måneder av ett lappeteppe med 12 deler i utgangspunktet! Har man som forbruker noen rettigheter? Kjenner jeg er en smule oppgitt og føler meg lurt! Kommer til å melde meg ut av denne såkalte hobbyklubben promte når denne saken er avsluttet om det ikke blir noen endring, skal heller oppsøke prosjekter som lar seg fullføre!!!
Heart7086 Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 (endret) Jeg har og vært med i hobbyklubben.no, de hadde en tid veldig mye fint! Og når man i tillegg fikk rabatt så var jo det genialt! Tror aldri jeg har hatt problemer med de varene jeg har bestilt, alle har kommet passe raskt, rett pris, osv. Men, har meldt meg ut nå.. Fordi, hver mnd MÅ du avbestille den hersens boka, om ikke kommer den ikke i posten, og du må punge ut med ca 250,- , event sende den tilbake for egen regning... Kan dessverre ikke hjelpe deg ang. dine rettigheter, men ser da for meg at noe kan gjøres.. IOM at du har bestilt en vare, men ikke fått den(event. levere tilbake lappene du har fått, og fått pengene tilbake?) Endret 22. juli 2009 av Heart7086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå