Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg .

Jeg hater deg så intenst, jeg skjønner ikke hvordan du klarer å være i nærheten av oss. Hvorfor i helvete tar du ikke hintet? Hvorfor blander du deg?

Kunne ønske du aldri hadde vært sett med mine øyne, du er djevelen selv.

Jeg synes synd i deg som er deg selv, du er virkelig den styggeste personen jeg vet om, er det virkelig mulig?! HOLD DEG TIL HELVETE UNNA MEG OG TYPEN MIN.

Slutt å prøv å splitt, jeg har gjort så forbanna masse for deg. Og dette er takken. Hold deg unna, for jeg hater deg. Store ord, sier du ? Ja, men det finnes ikke store nok ord til å beskrive hatet mitt til deg.

Jeg ønsker deg alt vondt. Hold deg unna meg. Hold deg unna kjæresten min.

JEG kunne ikke hatet deg mer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det egentlig denne personen du skriver om har gjort, siden du uttrykker at du hater ham, formodentlig, så sterkt? Hva er det du har gjort for denne personen som han viser utakknemlighet overfor?

Skrevet
Hva er det egentlig denne personen du skriver om har gjort, siden du uttrykker at du hater ham, formodentlig, så sterkt? Hva er det du har gjort for denne personen som han viser utakknemlighet overfor?

Tror nok ikke det er en "han"...Hvorfor tror du det?=) Høres ut som en venninne av henne som har gjort noe fryktelig...? Ikke vet jeg...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, kom til å tenke på at det var en litt sløv antakelse, men da var det for sent, men jeg skrev jo "formodentlig" da..

Gjest Eurodice
Skrevet
Ja, kom til å tenke på at det var en litt sløv antakelse, men da var det for sent, men jeg skrev jo "formodentlig" da..

Det kan jo tenkes at hun (jeg har inntrykk av at det er en "hun") snakker om svigermoren sin, hehe. Det er ikke måte på hvor fæle og innpåslitne vi blir når vi blir svigermødre, i manges øyne :kjefte: . For min egen del er jeg en veldig godt likt og populær mor og svigermor, heldigvis.

Gjest Gjest
Skrevet
Det kan jo tenkes at hun (jeg har inntrykk av at det er en "hun") snakker om svigermoren sin, hehe. Det er ikke måte på hvor fæle og innpåslitne vi blir når vi blir svigermødre, i manges øyne :kjefte: . For min egen del er jeg en veldig godt likt og populær mor og svigermor, heldigvis.

Så flott for deg.

Men du vet vel sannsynligvis å respektere folks grenser også, og du henger kanskje ikke på barn og svigerbarn som ei flue på skitt og kritiserer alt de gjør?

Eller skal jeg tasse rundt og elske svigermor utbetingent fordi DU er en god en?

Du er jo sånn en flott en, og du er svigermor, da må alle svigermødre være bra?

Det er ikke en tittel du må beskytte, nå noen sier "svigermor er et helvete" så har det INGENTING med deg å gjøre. Det er noen helt andre, fullstendig forskjellige damer fra deg.

Gjest Eurodice
Skrevet
Så flott for deg.

Men du vet vel sannsynligvis å respektere folks grenser også, og du henger kanskje ikke på barn og svigerbarn som ei flue på skitt og kritiserer alt de gjør?

Eller skal jeg tasse rundt og elske svigermor utbetingent fordi DU er en god en?

Du er jo sånn en flott en, og du er svigermor, da må alle svigermødre være bra?

Det er ikke en tittel du må beskytte, nå noen sier "svigermor er et helvete" så har det INGENTING med deg å gjøre. Det er noen helt andre, fullstendig forskjellige damer fra deg.

Det var voldsomt som du tok på vei. Jeg får si som det står i "Peer Gynt": Om jeg hamrer eller hamres, like fullt så skal der jamres.

Jeg er ikke en sånn type som legger meg oppi ting jeg ikke har noe med, det være seg min familie eller andre mennesker. Men det holder hardt noen ganger, når jeg ser forskjellsbehandlingen av barna til den ene datteren min. De er to brødre og en søster. Hun er så inn i h****** bortskjemt, hennes far har slikket henne oppetter ryggen i alle år, mens han sabler ned den eldste sønnen for bagateller. Jeg tar henne fatt når hun er hos meg, her er det ingen "kjære mor", og det merkelige er at hun har respekt for meg og henger om halsen på meg når jeg kommer til dem :ler: .

Man må respektere andres grenser, det gjelder også den yngre generasjon overfor foreldre/svigerforeldre. Jeg kjenner til flere som blir regelrett sure og fornærmet hvis ikke besteforeldre vil stille opp til enhver tid. For min egen del har jeg et liv uavhengig av familien, også. Det er ikke alt jeg er interessert i at de skal vite noe om.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Anbefaler TS psykolog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...