Gjest KristinK Skrevet 22. april 2002 #1 Skrevet 22. april 2002 Jeg har bestilt tid for prøvetime, selvom det er i god tid. De hadde tydeligvis en slik praksis at de kun snakket litt sammen om hårfrisyren og ble enige. Siden jeg har kort hår synes jeg dette var helt greit. Jeg bad dem også om å sminke meg, slik at jeg ser hvordan dette blir på dagen. Men er det egentlig nødvendig å sminke seg sånn på forhånd? Hva skal dere gjøre på prøvetimen og hva er vanlig?12
Mrs. B Skrevet 22. april 2002 #2 Skrevet 22. april 2002 Jeg skal på prøvetimen min imorgen etter jobb. Da skal jeg ha med et par tre bilder av frisyrer jeg liker også skal vi prøve hva som passer. Jeg skal også ha med sløret og tiaraen min sånn at vi finner ut hvordan de skal sitte. Øyenbrynene mine skal de også nappe imorgen. Snakket ikke med dem om sminking, men mener det følger med, så det får jeg høre med dem om imorgen. _________________ 08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-04-22 08:33 ]
Sally Skrevet 22. april 2002 #3 Skrevet 22. april 2002 Jeg fikk beskjed av frisøren at prøvetimen skulle jeg ha ca 3 uker før, skulle jeg farge håret skulle jeg ha den 2 uker før?? (Frisøren og brudesalongen er i ett, så vi har pratet mye om det mens jeg har prøvd kjoler.) Jeg fikk no inntrykk av at da skulle det prøves forskjellige frisyrer, klippe det i rett lengde, evt. farge/stripe det og sminke meg. Dette for at minst mulig skal gjøres på den store dagen. 12
Gjest perle Skrevet 22. april 2002 #4 Skrevet 22. april 2002 Jeg skal ha prøvetimen bare en uke før, jeg... Da skal vi farge håret mitt i riktig farge. Jeg skal ha med sløret, så da tipper jeg at huin kommer til å sette opp håret i den frisyren hun syns jeg burde ha. Vi har diskutert frisyrer de siste gangene jeg har vært og klippet meg, så jeg vet at vi ihvertfall er "på nett" når det gjelder hovedtrekkene. Håper også at hun kan sminke meg på prøvetimen. Når det gjelder klipping, sa hun at håret ikke burde være nyklipt når det skal settes opp, så jeg skal klippe meg ca. en måned før, tenker jeg.
Gjest lilletroll Skrevet 22. april 2002 #5 Skrevet 22. april 2002 Jeg skal ha prøvetimen nest siste mandagen før bryllupet. Da skal jeg eventuelt freshe opp hårfargen/striper o.l og jeg skal få håret satt opp OG sminket meg. Skal ha med sløret. Jeg vil ha alt prøvet på forhånd sånn at jeg vet at jeg blir fornøyd!!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå